Ärliga nätdejtingstråden!
Man vet ju inte vad de andra killarna skriver man ser ju bara tjejernas profiler. Är man ute på krogen så ser man ju de andra killarna där och kan jämföra sig lite. Man vill ju ha en profil som är unik och lockar någon att skriva och fråga. Men eftersom man inte vet vad de andra killarna skriver kan det ju bli så att med dels inte hänger med i inflationstakten så att de som läser profilerna lägger på både ålder och vikt till de man skrivit för att alla överdriver och dels kanske den unika texten man skrivit är precis som alla andras... Så hur löste jag det problemet? Jo jag började läsa forum för att förstå språket och vad man skall skriva och inte skriva. Men sen kom jag på att det skulle vara intressant och se "konkurrenterna" spå siten så jag reggade in en fiktiv tjej och började titta runt. Rätt kul faktiskt. Lite som att tjuvtitta lite. Det roliga var att profilen hade 200 besökare på nån vecka och då fanns ingen bild och knappt någon text. Enda texten var i stil med "gillar att ha kul och är glad och trevlig". Tydligen populärt bland killarna då vissa la till henne som favorit och någon flirtade tom med "henne".