Anonym (b) skrev 2012-09-09 19:10:46 följande:
Xmag: Välkommen!
vi kan behöva lite nytt blod här
Jag vet inte om någon minns "Stockholmaren"...han vill verkligen träffas och säger att han inte kan släppa tanken på mig.Jag hade väldigt gärna träffat honom också, men för mig blev det förstört när han inte hörde av sig på några veckor. Dumt nog har jag svarat på hans senaste mail men idag skrev han: det är väl inte för sent väl? och jag kände mig tvungen att säga att det är det och att jag inte kan lita på honom längre, och det är ju en förutsättning att man gör det. Konstigt nog kändes det lite jobbigt att behöva skriva det... men jag måste ju träffa någon som är värd mig
Lite smådeppigt idag faktiskt efter allt "nej-sägande"till de få karlar som är intressanta (ta inte illa upp nu killar
)
och det här med vad man ska skriva för kroppstyp...många säger att jag är smal men jag sätter normalbygd för det är det jag är enligt mig själv. Och vill inte skriva slank om någon kanske har någon annan definition på det så vill jag inte göra någon besviken när de ser mig
Och de som skriver själva att de ser bra ut!!! det är väl upp till betraktaren att avgöra det, förstår inte att man skriver det när de har bilder, hahaha!
Känns som det blev ett litet rörigt inlägg idag, får skylla på att det är lite "dagen efter" idag
Tack! Intressant gäng här tycker jag! =)
Nätdejtande är inte så lätt och roligt som det framställs i reklamen. Man får förutsätta att de flesta antingen dejtar andra eller i alla fall har kontakt med flera andra. Det gör att man kanske vill ha in svar från en person som man skall boka andra dejten med innan man bokar första dejten med någon annan. Dels för att ha tid där mann kommit längre och dels för att man kanske inte vill ha en första dejt före man vet hur andra dejten går. Detta kan bli lätt rörigt. I bland får man förhala den ena och jaga den andra. Jag tyckte det var oerhört svårt att säga nej eller inte svara om en snygg tjej mailade mig och ville ha kontakt. Svarar man inte då så har man bränt den bron även om man har en dejt på gång. Däremot kontaktade jag inte någon ny och jag försökte få till en andra dejt. Svårt med fokus då. Det har egentligen inget med intresse att göra egentligen utan är mer en taimingfråga. Jag anser att en person som jag träffat och jag vill träffa igen alltid får högre prio än någon ny, eftersom man vet vad man har men inte vad man får. Därför räknade jag också med att bli behandlad så men det känns ändå lite tungt att inte vara första valet (även om det beror på timing). Kankse det är en förklaring till Stockholmarens beteende?