Papito skrev 2012-10-07 01:41:09 följande:
Ska vi vara lite seriösa och leka psykologer kan man också fundera på vad det är för mönster du följer och varför. Varför anser du dig behöva kämpa för att falla? Vilken typ av män är det du kämpar för och varför fallerar det? Du kanske söker en liknande typ av män, dem du får kämpa för och får då liknande resultat i relationen, du intar ju alltid samma position och roll. Biten med mansslukerska, kan det finnas något i det? Att du först sliter för att få männen att falla för dig och sen nästan ser dig om efter andra. Är det en del av jakten? Är det en typ av relationsrastlöshet och varför i så fall? Dr Ruth fick hjälp av Dr Phil... Jag kanske är ute och cyklar men fundera lite runt ditt mönster iaf.
Och här kommer mer "hjälp" från en gammal Magnus Uggla låt från -78. " För om jag är för nugen på dig, tycker du jag är jobbig och skiter i mej, om jag skiter i dej, blir du förvånad och undrar, om jag inte längre gillar dej. Så vart vi tillsammans och då tyckte du, inte längre det var kul, då drog jag en fint för dej, jag gjorde slut med dej, och då vart du genast nugen på mig. " För övrigt så är "nugen" ett ord jag aldrig hört någon annanstans och då är jag så gammal att jag hörde skivan då den kom ut -78 men samtidigt så "ungdomlig" att jag förstod "I dunno".... :)