Isnogood skrev 2012-10-20 10:25:15 följande:
Något tips på vad man kan göra för att verka "mindre knäpp"..? Eller, kanske ska byta bild, något lättklätt tuttaktigt kanske..? "Funderar på vem jag skall sno en bild av" Nee, jag är ju bara jag... Fast, är och har alltid varit totalt katastrof på det där med att försöka ta kontakt, känns som om folk blir "rädda" för mig eller bara inte vill någonting med en sån som jag. Och de som vill, de är de mest konstiga typer som vill de mest konstiga saker... Ett exempel: "Hej, jag och min pojkvän undrar om du skulle vilja ha lite kul med oss, vi vill gärna ha med en till i sexet" "Yey" liksom, preeeciiiis vad jag var ute efter...eller inte (!)
Varför inte vara lite "knäpp"? För det är väl så du vill leva? Inte som nån du inte är? Det spelar nog ingen roll hur du framställer dig, så länge du avslöjar att du är kvinna kommer några tokar att komma med förslag om sex... Vet inte alls vad du har för bilder i din profil, men bilden jag får av dig av vad du berättat har och din bild på din profil på FL är att du är en rätt tuff kvinna. Kör röjsåg, motorsåg och har muskler. Baserat på det så framstår du som väldigt självständig och "jag klarar mig utan man"-attityd. Så jag kan förstå om vissa osäkra män blir "rädda". Vad finns kvar åt dem att visa att de är män då? Vilken roll skall de ha i ert förhållande? Säger inte att du skall vara någon annan, men kanske inte överglänsa männen du försöker attrahera (även om du i verkligheten kickar deras ärsle på skogsbruk). Mycket av detta bygger på antaganden då jag inte sett din profil så ta mina kommentarer med en nypa salt. Jag måste också tillägga att jag tycker ditt svar på mailet om röjsågen var otroligt kul och vittnar om att du verkligen har humor!