Ärliga nätdejtingstråden!
Papito, om du inte lägger upp en bild missar du ju att få mail som säger att du har "sexiga glasögon"...så lägg upp en bild med glasögon...
Papito, om du inte lägger upp en bild missar du ju att få mail som säger att du har "sexiga glasögon"...så lägg upp en bild med glasögon...
Det beror ju på om folk söker på den egenskapen. Då finns risk att man aldrig syns i deras sökning... Själv har jag satt "kort romans" för jag tycker det låter så tungt med seriöst förhållande. Jag är mer intresserad av personen än typ av förhållande.
Ett tips är att avregga helt och inte bara pausa. Om man sen vill tillbaka måste man tänka till lite och inte bara aktivera profilen. Dessutom är risken att man skulle aktivera av nyfikenhet ganska liten om man måste regga sig på nytt.
Jag blev precis beskylld för att vara otrevlig av en tjej på HP som hade mailat mig och jag svarade...Så kan det gå. Och jag som är så trevlig! =) Det var för övrigt samma kvinna som körde med fusksvaret jag skrev om. Min erfarenhet är nu, låter det konstigt. Svara inte på mailet... Så vad föredrar ni? Att inte få ett svar när ni skickat ett mail? Eller, att få ett lite oengagerat och kort, men ändock, svar? Hur man än gör blir man ju otrevlig... =) Jag har ju inte möjlighet att gifta mig och bilda familj med varenda person som mailar mig.
Jo, jag var väl för snäll och svarade. Jag skall sålla lite bättre i framtiden. :) Tar inte åt mig av sånt. Tycker mest det är underhållande. I fortsättningen skall jag bara maila de trevliga i stället!
Har precis avreggat mig från Badoo. Träffade ett par tjejer där. Men det kändes som många där inte var min typ; tjejer utanför Sverige, många bluff mail, och tjejer med profilbilder fokuserade på deras bröst...Kul ett tag men man tröttnar...
Låter trevligt! Det finns vettiga människor där också. Lustigt nog upplever jag det som HP är seriösare. Det trodde jag aldrig att jag skulle skriva... På Badoo fick jag fö kontakt med en mycket vacker och dessutom trevlig(!) tjej. Nackdelen är att hon bor i Brasiien... Så vi är nu vara "vänner".
Just nu inte aktuellt att dejta nån utanför Stockholm för mig pga barnen. Men har i min ungdom dejtat en tjej från USA i två år. Kul var det men jobbigt också eftersom det var dyrt att ringa och dyrt att flyga... Men London är ju inte längre bort än Göteborg idag...MrC nåt att fundera på... "Min" Brasilianska vän är Brasilianare och det är väl inte mer än så att vi chattade lite sen blev vi FaceBook-kompisar. Hon verkade helt normal och hon verkar inte ha några ambitioner att flytta till Sverige för att få ett bättre liv. Så det är nog en "vanlig" kvinna 40 + som gillar att sporta och med vuxna barn. Skönt att höra någon klaga på värmen när man själv sitter och fryser.
MrC, låter kul! Jag hänger gärna på om jag får. Jag är 45 men känner mig som 44...