Anonym (kille 36 år) skrev 2012-03-15 22:40:23 följande:
Ok, nu har jag avslutat med denna upptagna tjej - det känns lite vemodigt för av de jag har träffat gillade jag henne mest. Samtidigt hade hon en hel del andra knepigheter för sig också. Men jag har en annan på gång och vi ska ses i helgen. Samtidigt måste jag dock säga att jag finner det extremt svårt att få kontakt med tjejer på nätet. Jag har kontaktat runt 40 det senaste halvåret men bara en svarade. Så det känns liksom inte som jag har kontroll över dejtandet - jag kan bara välja att besvara de som kontaktar mig.
Ändå tycker jag att jag borde vara ett riktig kap (av flera anledningar) för den som är redo att bilda familj. Jag funderar om det ligger mig i fatet att jag är under medellängd, ca 175 cm. Med tanke på hur oärliga folk är kanske jag borde skriva att jag är 180 istället? för om jag skriver att jag är 175 kanske man tror att jag är 170 men avrundar uppåt Samtidigt är ju längd ganska uppenbart, så det syns ju direkt om man ljuger. Kanske inget vidare bra första intryck det heller. Så hur viktigt är längden egentligen? Kanske mer viktigt om man bara läser av en profil på nätet än om man verkligen träffar en person i live så att säga?
Trist att det inte funkade. Längden räknas tycker jag, men 1.75 är ju inte på något sätt kort. Jag drar mig t ex för dem som är över 1.80 eftersom jag själv är 1.60. Lögner är aldrig bra så behåll du din längd. Vad synd att man inte vill outa sig här, annars hade vi kunnat hjälpa varandra med våra profiler på sidorna! Min killkompis, som är fantastisk hade en vedervärdig profil på nätet, jag fick hjälpa honom att byta lite bilder och ändra lite i sin text. Vips så träffade han sin drömtjej där och nu ser man inte honom nåt mer
.
Anonym (33-åring) skrev 2012-03-16 09:20:48 följande:
Ah, nu vet jag vad det är man ska göra när det inte bokas nån dejt nummer två. Man ska ge upp! För då plötsligt gick det fort att boka
Inte för att jag sagt att jag gett upp (om han inte läser här?) dock... han kontaktade mig igår kväll på chatten igen och så kom vi in på en sak som jag inte orkade skriv-prata om, så jag sa "det kan vi ta om vi ses" och då fick jag genast förslag på två olika dagar som passade honom... blir spännande att se vad som händer nu.
Yay, kör så det ryker
. Och glöm inte att uppdatera!