Anonym (Tina) skrev 2012-03-08 22:58:19 följande:
En annan kille kom hem till mig och åt middag. Vi hade träffats några gånger och haft jättetrevligt. Han tyckte att jag var fantastisk etc. Inget konstigt har hänt, vi sitter bara och pratar över middagen. Plötsligt börjar han nästan grina, mitt i ett alldagligt samtal, hoppar upp, ringer en taxi och springer här ifrån. Jag fattade ingenting. Skruvat.
Men hjälp vad galet! Pratade du aldrig mer med honom? Ingen förklaring?
Anonym (Lina) skrev 2012-03-08 23:21:24 följande:
Nej, men unga hunkar ska du inte dra dig för! De är absolut inte de som är värst. Jag har en date på lördag, med en 9 år yngre otroligt snygg kille. Har fått kort nu. Om det stämmer, så gratulerar jag mig själv. Ser ut som Beiron, ni vet den manliga modellen som var på tapeten på 90-talet. Som han såg ut DÅ.
Jag har träffat en hunk (trodde jag). På bilderna var han typ det snyggaste jag hade sett, i verkligheten lite mullig och osexig röst så det blev inget där nej. Hoppas du har större tur!
Fia, vad tråkigt! Men, (nu är det jag som får peppa dig istället). Du har ju bara gått på en date! Jag VET hur jobbigt det är att säga nej, och att inte tända men, bli inte desillusionerad för det. Det kan ta tid och man får ha tålamod bara. Upp på hästen igen!
Här har mailen slutat komma (eller ja, ovan galning hörde ju iofs av sig
) men jag bryr mig faktiskt inte, en dag SKA jag träffa den rätte, så enkelt är det bara!