Inlägg från: Anonym (Tina) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tina)

Ärliga nätdejtingstråden!

Ha ha, jag har råkat ut för en del nötter men min favorit var nog killen som utan bild skrev ungefär "Tjena, läget?". Jag hade varken tid eller inspiration att svara på det och bara ett par timmar senare får jag följande meddelande från samma kille "Så jävla intressant är du inte! Förstår att du är singel!".

En annan skrev "Nu har jag läst igenom din presentation och blev inte klokare för det." Bra inledning där. Han var i min ålder (40) och hade sånt där tonårsrufs och snäckhalsband.

En annan kille kom hem till mig och åt middag. Vi hade träffats några gånger och haft jättetrevligt. Han tyckte att jag var fantastisk etc. Inget konstigt har hänt, vi sitter bara och pratar över middagen. Plötsligt börjar han nästan grina, mitt i ett alldagligt samtal, hoppar upp, ringer en taxi och springer här ifrån. Jag fattade ingenting. Skruvat.

En annan man visade sig vara en högt uppsatt person när jag bakgrundskollade honom, (är bra på sånt ), så jag bangade i sista stund. Fixade inte riktigt det, inte den yrkeskåren iaf. Ytterligare en hade en bild på sig själv som 18-åring och när jag kollade upp honom var han en liten satt farbror med flint och hade dragit av ca 10 år på sin ålder. Jag är inte utseendefixerad alls men jag gillar inte folk som ljuger. Patetiskt. 

Får se om jag kommer på mer.

De där yngre killarna är svåra. Jag har också fått förslag från unga hunkar men jag klarar det inte, vet inte varför. En var så fantastiskt charmig och söt och en annan var så otroligt het att jag fick uppbåda all självdisciplin för att inte träffa honom. Jag är väl för hämmad  

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!