Benjy skrev 2012-03-04 16:54:41 följande:
Har ni testat Badoo? En ganska trevlig sida faktiskt. Allt är inte gratis där men man kan skícka meddelande och besöka andras profiler utan att det kostar något. Jag testade sidan när jag tröttnade på HP och fick flera kontakter. Många trevliga människor där!
Min nuvarande kille träffade jag genom Vilda Webben. Vi har nu varit ett par i knappt två år. Man ska inte ge upp
Är det inte lite lustigt att vissa siter är trevligare än andra? Ok de som är renodlade sexsidor, där fattar man att det kanske är ett visst klientel och jargong, men vad gäller allmänna dejtingsidor borde det ju finnas ungefär samma urval av människor, ett genomsnitt av den svenska befolkningen liksom.
Just nu känns det surt, som att det är helt kört att träffa någon. Tycker det är lite obehagligt att det är en så kall stämning "out there". Tycker det är sjukt oartigt att man inte svarar på mess. Jag menar, jag bryr mig väl inte om att han som jag träffade i fredags inte vill ha mig, men är det inte trevligt att man åtminstone svarar på ett mess man skickar? Jag tycker det är helt okej att han säger att jag inte är något för honom, jag menar, vi har setts en gång och jag tyckte han verkade vara trevlig men jag har ju inte hunnit bli intresserad så jag tar ju inte illa upp. Däremot tar jag illa upp när människor inte är artiga. Och de behöver INTE svara på meddelande jag skickar första gången på HP, för jag svarar inte alltid heller. Men när man träffats IRL, och högst troligt kommer att springa på varandra ute någongång, varför liksom? Får mig ju att känna mig som en idiot, och sen den där äldre som inte kunde vänta utan hoppade på nån gammal date. Nä fan :(. Hoppas det går bättre för er andra!