• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • fridalilla

Tråkigt minasera! Hoppas att du är gravid ändå . Bra att du håller dig stark och ser framåt. Håller tummarna för oss alla att vi är gravida detta året!

• minasera

Jag har inget frys ägg.. jag måste göra allt igen.. det är riktig mens men mycket ont...

• Loo

Men vad tråkigt Minasera! Vet du när ni kan göra ert nästa försök, före eller efter sommaren?

Själv kom min mens för en vecka sedan, så i eftermiddag ska jag gå till apoteket och beställa all min medicin och sen börjar jag med mitt långa protokoll den 10 juni.

Tany, bara 1,5 vecka kvar nu - spännande!

• minasera

Hej Alla..
    jag ringede RMC nu
    och de inte sa negativ men inte pozitiv  heller
    nästa vecka jag ska göra test igen... men even om jag är inte gravid nu.. jag är jätte glad därför min kropp ger en signal jag kan vara gravid min hgc hormon var 7 på fredag...  

• Tany
    minasera skrev 2012-05-28 13:36:34 följande:
    Hej Alla..
    jag ringede RMC nu
    och de inte sa negativ men inte pozitiv  heller
    nästa vecka jag ska göra test igen... men even om jag är inte gravid nu.. jag är jätte glad därför min kropp ger en signal jag kan vara gravid min hgc hormon var 7 på fredag...  
    Håller tummarna för dig ....kram Glad
  • fridalilla

Håller tummarna. Ger en lite hopp när de inte säger att det är negativt. Idag ringde jag till rmc och fick ny ivf i september. Så nu får jag börja se framåt :)

• minasera

Om nästa vecka jag får negativ jag tror min nästa försökt blir i september också... Håller tummarna...

• minasera
    fridalilla skrev 2012-05-28 16:35:51 följande:
    Håller tummarna. Ger en lite hopp när de inte säger att det är negativt. Idag ringde jag till rmc och fick ny ivf i september. Så nu får jag börja se framåt :)
    jag gör gravidet test idag och det var negativ.. jag håller tummarna för nästa försökt... jag ska ha nästa ÄP vecka 36. jag tror vi ska ha behandling nästan samma vecka...
  • Tany
    minasera skrev 2012-05-30 14:44:15 följande:
    jag gör gravidet test idag och det var negativ.. jag håller tummarna för nästa försökt... jag ska ha nästa ÄP vecka 36. jag tror vi ska ha behandling nästan samma vecka...
    Håller tummarna för dig Glad  ...jag ska börja nästa vecka med sprutor.... 
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö