• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • fridalilla

Stressa inte upp dig för mycket, för då blir den sen! När min mens är sen brukar jag ta ett grav test. Även om jag vet att jag inte är gravid. Så brukar mensen komma ;)

• Tany

Det kommer idag på morgonen och jag börjar med spruta på söndag och första VUL är på fredag;)

• Loo

Hej alla,

På söndag börjar jag också med sprutorna, fast det långa protokollet, och lite nervös är jag för första sprutan. Tyvärr kommer jag inte att vara hemma hos min man när det är dax, så jag måste komma ihåg allt själv. Men det ska säkert gå bra!

• Snövitt
    Loo skrev 2012-06-08 22:35:32 följande:
    Hej alla,

På söndag börjar jag också med sprutorna, fast det långa protokollet, och lite nervös är jag för första sprutan. Tyvärr kommer jag inte att vara hemma hos min man när det är dax, så jag måste komma ihåg allt själv. Men det ska säkert gå bra!
    Hur upplevde du sprayandet? 
    Mådde du som vanligt?
  • Loo
    Snövitt skrev 2012-06-09 01:32:34 följande:
    Hur upplevde du sprayandet? 
    Mådde du som vanligt?
    Jag fick inte använda nässpray, utan kommer att använda sprutor istället, så det kan jag tyvärr inte svara på.

Jag är planerad att göra äggplock och återinsättning unver v 28, så nu är det bara 5 veckor tills jag är gravid hoppas jag! Solig

Lycka till allihopa!
  • Tany
    Loo skrev 2012-06-09 10:06:21 följande:
    Jag fick inte använda nässpray, utan kommer att använda sprutor istället, så det kan jag tyvärr inte svara på.

Jag är planerad att göra äggplock och återinsättning unver v 28, så nu är det bara 5 veckor tills jag är gravid hoppas jag! Solig

Lycka till allihopa!
    håller tummarna Glad jag har ÄP under v25...så nu det bara 20 dagar tills jag är gravid ocksåFlört
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö