• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • Moniica

Hej tjejer.. Hur går det för er alla?? Längesen jag va inne och kolla läget hos er. Har ni varit på plock och insättning än ??
    Håller äggen sig fast ??
    Håller tummarna för er alla Goa tjejer och önskar er lycka till.
    BAMSEKRAM

• Sessan 83 K

Monica, tack för ditt svar. okej då vet jag. Varför skulle man inte bli beviljad IVF? Vi kommer ju bli rimisstiserade dit av min gyn för att vi inte kan få barn på annat sätt än via IVF.....

• Moniica

Sessan: det kan finnas många olika anledningar till att man inte blir beviljade IVF. Förhållande status, sjukdom mm.. Först måste man ha försökt att bli gravid i 1-2 år. Ha bott ihop minst 1 år. Mycket som spelar in. Men det är ju säkert bara enstaka speciella tillfälle som inte bli det kan jag tänka mig.

• Tany

Hej Monica
    Hur mår du? Hur är barnet? Jag ska börja nästa vecka :)

• Moniica

Tany: hej Jotack, jag mår som jag förtjänar när man är gravid Äter och äter hela tiden. Är konstant hungrig. Rätt drygt. Men men ...
    Var på VUL i Onsdags och allt såg bra ut. 8 mm. Är i V.7+1 idag.
    Va kul att det börjar hända nåt för dig. Håller tummar och tår
    Kram

• Sessan 83 K

Monica: Vi är både gifta har bott i hop i över 5 år Har försökt bli gravida i över 3 år så de kriterierna uppfyller vi :)  De har tagit alla tester på oss båda två och vi e fullt friska, och dessutom så har vi blivit ditskickade av vår gyn för att vi har gått på utredn ang ofrivill barnlösa. Så det ska nog inte vara några problem med att få det "beviljat"

• just great

Hej alla!
    Tany ,min man har bryt i DNA serie  i spermie.
    På sista minut innan vi gick genom IVF sa läkare att min man
    har problem .Det är meningslöst ,tycker jag.
    Vi borde inte ha gjort IVF.

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö