• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • fridalilla

V.38 är det beräknat att jag ska ha plock. Tråkigt att det inte blev ett plus :( vi får hålla tummarna att vi båda blir gravida till hösten! :)

• just great

rd 10 med blödning.kört för mig.
    jag vet inte hur jag ska leva ,mår dålig.

• Loo
    just great skrev 2012-05-30 21:14:37 följande:

rd 10 med blödning.kört för mig.
    jag vet inte hur jag ska leva ,mår dålig.

Aj då! Verkar det vara en "vanlig" mensblödning?
  • just great
    Loo skrev 2012-05-30 22:06:22 följande:
    Aj då! Verkar det vara en "vanlig" mensblödning?
    ja, det e som mensblödning .Imorgon har jag TD.
  • fridalilla

Det är okej att sörja! Jag blev inte gladare förrän nu när jag boka ny ivf. Försök att se framåt! Många kramar

• Amy83

Hej tjejer! Är precis hemkommen från rmc och är nu en stolt ruvare . Lider verkligen med er som har fått ett negativt besked kämpa på

• just great

Hej alla!

blodprovet är negativt.De sa boka en ny behandling men fan varför man

bokar en ny behandling ,man måste veta varför man misslyckats.

• just great
    Amy83 skrev 2012-05-31 13:25:12 följande:
    Hej tjejer! Är precis hemkommen från rmc och är nu en stolt ruvare . Lider verkligen med er som har fått ett negativt besked kämpa på
    Håller tummarna för dig.jag tror vi träffas idag i RMC.
  • Amy83

Just great : ååå va hemskt för dig skickar lite extra styrka till dig. Jag var inne vid elvatiden men var helt i min egna värld hur har ni andra gjort med jobbet? Kört på som vanligt eller sjukat er?

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö