• Amy83

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Hej tjejer! Är precis hemkommen från rmc och är nu en stolt ruvare . Lider verkligen med er som har fått ett negativt besked kämpa på

• Amy83

Just great : ååå va hemskt för dig skickar lite extra styrka till dig. Jag var inne vid elvatiden men var helt i min egna värld hur har ni andra gjort med jobbet? Kört på som vanligt eller sjukat er?

• Amy83

Då var det nog inte jag tack för tummarna de behövs nu

• Amy83

Just great vad innebär det med bryt i dna? Vi kan inte bli gravida av oss själva av många orsaker: min sambo har chroons sjukdom och har ätit spermiehämmande mediciner flera år vilket har lett till att han idag har lågt antal spermier som dessutom är för slöa. Jag själv har ulcerös kolit (inflammerad tarm, typ samma som chroons) och mina inflammationer kan ha lett till att mina äggledare är blockerade.

• Amy83

Tany jag är på rd 4 nu och har td den 11/6. Det är vårt första försök

• Amy83

Då håller jag tummarna för dig med

• Amy83

Just great chroons och ulcerös kolit är ungefär samma sak. Det innebär en inflamerad och i många fall blödande tarm. I mitt fall sitter inflammationen i tjocktarmen på ett speciellt ställe. För min sambos del har han flera små områden som är inflammerade i tunntarmen. Jag äter ganska kraftig medicin mot detta och han äter kortison just nu.

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö