• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • Tany
    Loo skrev 2012-05-12 22:59:04 följande:
    Ja, vi fick den sista "tiden" att göra äggplock och återinsättning under v 28, så det känns riktigt bra att det blir innan sommaren om min menscykel inte flippar ut denna gången och blir över 30 dagar. 

Nice... jag börja under vecka 23 och ÄP kommer i vecka 25... varför du har lång protokollet?
  • Loo
    Tany skrev 2012-05-12 23:50:36 följande:
    Nice... jag börja under vecka 23 och ÄP kommer i vecka 25... varför du har lång protokollet?
    När jag frågade läkaren varför det långa så tror jag att det var för att de inte hittat något fel på varken min man eller mig.
  • minasera

Hej Tjejer!
    I morgon dags för ET för mig... 11 st befruktade och de ringde precis nu och väntar imrgon kl:14 för återföring.. 

• Tany

Grattissssss minasera :) håller tummarna för dig..... Hur många embryot för återföring ?

• Potatismos
    minasera skrev 2012-05-13 11:20:13 följande:
    Hej Tjejer!
    I morgon dags för ET för mig... 11 st befruktade och de ringde precis nu och väntar imrgon kl:14 för återföring.. 

Låter som ett jättegott resultat, grattis!
    Lycka till med återföringen.
    Snart är du ju också ruvare, spännande.  
  • minasera

Det är min andra försök och jag är 31 år gammal därför bara 1 embryo tillbaka... Tack för alla imirgon jag blir ruvare och hoppas hoppas hoppas den lilla gumman ( jag tror) släpper inte min mage...:) Tack för alla :)

• Tany

Lycka till minasera och håller tummarna för imorgon ..... Krammmmmm

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö