• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • Moniica

Jisses! Testet visade 2 streck i dag oxå plus ett digitaltest som det stod Gravid 2-3 V.
    Ja då betyder det att jag lämnar er tjejer på denna tråden. Och ringer RMC och avbokar min tid i Juni.
    Lycka till alla!!
    Håller tummarna för er
    BAMSEKRAM

• minasera

På tåget till Malmö.... Och jätte stort grattis Monilica... Innan avboka din RMC kö, gå och gör blodprov

• Tany

Stort grattis Moniica:) håller tummarna för blodprov ....krammmmmm

• Tany

Minasera håller tummar och lycka till med VUL och bra ägg

• Moniica

Tany: vi har försökt i nästan 2 år utan att bli gravida så Läkaren rekommenderade IVF. Vi är båda friska.

• minasera

14 äggblåser över 15mm och några under 15 mm min läkare frågade " vad har du gjört de växte upp so mycket?" pa lördag ÄP kl:8 på morgonen... Hoppas hoppas hoppas mins 5 befruktar... Nu håller tummarna...

• Tany
    minasera skrev 2012-05-10 10:22:11 följande:
    14 äggblåser över 15mm och några under 15 mm min läkare frågade " vad har du gjört de växte upp so mycket?" pa lördag ÄP kl:8 på morgonen... Hoppas hoppas hoppas mins 5 befruktar... Nu håller tummarna..
     vad KUL minasera Glad hoppas 15 ägg bli 15 embryot .... håller tummarna Hjärta känner du ont med mycket ägg? 
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö