• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • Tany
    minasera skrev 2012-05-05 09:58:17 följande:
    Tack Tany! 4 av de ca 10mm andra jättesmå, men läkaren sa att det är för tidigt och ganska liten dos( puregon) även set de serut jätte bra. Jag ska ha ny VUL på måndag sen jag ska börja Orgalutran.. Jag tror innan nästa helg jag ska ha ÄP...
    Minasera, hur är det för dig med VUL idag ? 
  • fridalilla

Jag har blivit överstimulerad :( fick åka till kk igår och dem såg även att jag inte var gravid :( mycket smärta helt i onödan känns det som...

• Tany
    fridalilla skrev 2012-05-07 10:30:11 följande:
    Jag har blivit överstimulerad :( fick åka till kk igår och dem såg även att jag inte var gravid :( mycket smärta helt i onödan känns det som...
    vad dåligt ... hur du känner dig med överstimulerad? 
  • fridalilla

Hade extrem mensvärk igår, grät så ont jag hade. Idag känns det lite bättre, bara lite mensvärk. Är svullen om magen med. Skulle hålla koll på min vikt , för om jag går upp i vikt kan det ha samlats mer vätska. Kommer vätskan upp i lungorna kommer jag att bli inlagd

• Moniica

Stackare fridalilla Krya på dig. Hur blir man överstimulerad hur vet man om/när man är det ? Förlåt för dumma frågor..
    Hoppas du snart känner dig bättre. Tråkigt att du inte blev gravid Kämpa på.. Kram

• fridalilla

Äggstockarna blir förstorade och samlar på sig vätska. Man känner sig svullen och har ont i magen.finns inga dumma frågor ;)

• fridalilla

Jag tror de. Har inte fått så mycket info om det. Efter återförandet fick vi en lapp om att man kunde bli överstimulerad, men inte varför...

• Moniica

Tråkigt att sånt händer
    Det förstör ju hela "försöket"
    Fortsätter du nu med sprutor och börjar om igen elr ?
    Förlåt om jag är nyfiken. Jag har inte kommit så långt som du än.
    Har du fler ÄP innan ??
    Håller tummarna för dig

Är alla här på tråden "friska" och ändå inte får det att fungera elr ??
    Jag och min Sambo är båda friska. Det är frustrerande. Hade varit lättare om man visste va felet va och ev kunde rätta till/ få hjälp med problemet.

Jag har fresten precis hämtat in posten. Vi har äntligen fått tid att börja behandlingen !!!
    4 Juni sätter vi igång.
    Helt plötsligt blev jag sjukt nervös...

• Tany
    fridalilla skrev 2012-05-07 10:57:49 följande:
    Hade extrem mensvärk igår, grät så ont jag hade. Idag känns det lite bättre, bara lite mensvärk. Är svullen om magen med. Skulle hålla koll på min vikt , för om jag går upp i vikt kan det ha samlats mer vätska. Kommer vätskan upp i lungorna kommer jag att bli inlagd
    Håller tummarna fridalilla.... Kämpa på Flört
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö