• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • fridalilla
    Moniica skrev 2012-05-02 11:12:31 följande:
    Lycka till minasera Berätta gärna hur det går
    Marbe.. När man blir gravid så försvinner alla poäng från RMC och då får man nog bekosta allt nästa gång man vill bli gravid.
    Kanske billigare om man har ägg som är nerfrusna. Har ingen aning om priser tyvärr.
    Har hört nån stans att det kostar ca hälften av full pris om det är FET (fruset) försök.
  • minasera
    fridalilla skrev 2012-05-02 15:06:36 följande:
    Lycka till med sprutandet idag! Jag fick brev från rmc idag. Stod att inga ägg hamnade i frysen :( Så nu hoppas jag verkligen att den jag har i magen vill stanna kvar! 
    håller tummarna... hoppas det lilla stannar kvar i din mage.... jag har fått min första spruta idag... och på lördag VUL..
  • Moniica

minasera.. Gick det bra med sprutan ? UL redan på Lördag?? Här går det undan. Håller tummarna

• Is79

Imorgon bitti har vi testdag... Tror det är negativt :( kom lite brunt o lite lite rött idag :((. Håller tummarna... Kram på er

• minasera

Hej Moniica jag glömd hur lätt var det.. Det ta bara 2 sekund och kännde ingenting. Blev inte oroligt när ska prova i RMC du ska första hur lätt det är. Och ja redan på lördag jag ska åka till Malmö för VUL. Läkaren ska titta hur stor mina ägg .... Lycka till Is79 hoppas du får en plus...

• Moniica

Va bra minasera. 2 sekunder ska jag nog kunna stå ut med när det väl e dax hoppas äggen ser bra ut på Lördag
    Is79 håller tummarna idag för dig

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö