Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Jag skriver gärna till dig mer privat, men vill inte skriva ut mitt namn här. Hur hittar jag dig?
Helt sjukt. Hittat tre stycken med samma namn som har svartvit profilbild och strand som bakgrundsbild. Rätt stört. Men inga hundar eller röda tröjor. Kan försöka skicka ett PM till dig här, men vet inte riktigt hur man gör. Mitt namn är ovanligare. Så är garanterat lättare att hitta.
Vänner hur vet man att ägget fäst?? Har de senaste dagarna mått lite små illa o blir typ lätt åksjuk..
ush!!! idag fick jag hem mina journaler från rmc inför Nordic besöket på måndag.. läste dessa och blev vansinnig! ringer till rmc och ifrågasätter VARFÖR de inte har gått igenom med mig hur många ägg som befruktades och hur många ägg som var mogna och framförallt VARFÖR de har skrivit att jag lider av fetma ( ja väger 83)och att de kan vara en bidragande orsak till att jag inte kan bli gravid.. de har inte ens berättat för mig eller sambon vad som skrivits ner.. de har sagt typ attt jag får vänta med frågotna tills de skrivit klart. de har inte ens gått igenom saker vid ultraljuden innan äggpunktion, de misstänkte vid försök 2 att jag hade en inflamation i min chokladcysta.. den stackar sjuksystern jag fick pratat med hade de inte lätt.. ush o fy!! jag hoppas att de på Nordic är bättre vid patient bemötande än Rmc...
Någon mer än jag som ska göra äggplock i veckan? ???? Mitt första äggplock och är nervös som bara den. På tisdag gäller det. Har precis tagit Ovitrelle engångsdos 250 mikrogram... Bara den var läskig nog då man läste om biverkningarna .. hur kände Ni efter den dosen?
Någon mer än jag som ska göra äggplock i veckan? ???? Mitt första äggplock och är nervös som bara den. På tisdag gäller det. Har precis tagit Ovitrelle engångsdos 250 mikrogram... Bara den var läskig nog då man läste om biverkningarna .. hur kände Ni efter den dosen?
Inser nu att vi ju skriver till varandra i en annan grupp, haha! Vi pratar mer där Emmis! Kram!
Någon som vet varför RMC bytt från Crinone till Litinus? Kört Crinone fyra försök, men ska vid femte ta litinus. Märkte det själv på receptet, så har inte hunnit fråga dem. Ska göra det vid första UL, men tänkte höra med er om ni vet. Och kanske om någon har erfarenhet av litinus, om det är någon vidare skillnad egentligen?