Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
På fredag är det dags igen. När är det dags för ert nästa försök?
Kram
Kraaaam!!!
Hade de tankarna inför vårt tredje sista gratisförsök. Det kändes så definitivt. Var livrädd att få beskedet att behöva ge upp. (Lite därför jag inte ville gå på sista samtalet)
Faktum är ju att det är ens eget val att ge upp. För mig finns det inte på kartan. Det känns som att det finns så mycket mer som man kan testa, olika tekniker och metoder osv.
Går det inte denna gången så går det kanske nästa.. Det vet man inte förrän man har försökt. Eller så går det just denna gången?
Fortsätt kämpa så kommer du närmre målet så sakteliga <3
Det ska bli vår tur snart! Frågan är bara när!
Kram kram kram kram kram kram kram kram kram <3
Jag kommer fortsätta kämpa, jag vill inte ge upp och tänker att vi ska lyckas men ibland är processen verkligen nära att knäcka en.
I vanliga fall tänker jag att det ska gå vägen och kör hårt på att tänka rätt och letar efter ev. saker som jag kan påverka för att öka chanserna. Jag var hos min endokriolog i torsdags och fick då tipsat om Pubmed, en tillförlitligt amerikansk sida som svenska läkare uppdaterar sig på ( om jag förstod det rätt) där man kan söka studier om det mesta. Jag tänker att jag ska gå in där och se vad jag kan hitta av värde.
Jag ska kämpa!
Imorgon är det en ny dag å få känns det förhoppningsvis bättre igen.
Kram
Jag väntar på mens för att kunna kontakta kliniken och därefter hoppas på att vi får köra igång den här cykeln och slippa vänta ytterligare en. Vi kör långt protokoll.