Pusheen skrev 2015-09-28 21:32:48 följande:
Hej och välkommen! :)
Det hände samma för mig i vårt första försök. De ringde några timmar innan vi skulle dit och sa att det inte blev något. Tungt.. Och tungt att det räknas som ett försök.
I vårt andra försök som vi gjorde nu så blev det bara ett embryo som klarade sig och det fick vi tillbaks men nu har jag min mens tyvärr så det tog sig inte.
Väntar på att få besked på hur vi går vidare med försök nr tre.
Jävligt surt att inte ha något i frysen att försöka med. Mår så dåligt av hormonsprutorna.
Ja ja.. Jag hoppas på att vi får försöka igen vid nästa mens. Min mens är också snart slut. Så det är bara att vänta på nästa.
Denna eviga väntan..
Då ligger vi ungefär på samma nivå. Jag har också mens nu och ska få vänta (förhoppningsvis, beroende på kö sa de?) till nästa mens.
Tungt för er. Vet hur det är, även om vi ju "bara" gjort ett försök Lider verkligen med er, men håller alla tummar att ni lyckas nu!
Vet du om ni får byta något i behandlingen nu? Jag skulle tydligen ta menopur (eller nått sånt?) istället för Gonal-F. Ska dock kolla upp det lite, för har för mig att jag läst någonstans att den ger färre ägg. Och anledningen till att vi gör ivf är just få ägg... Så får se.
Kram till dig! Vi kan väl följas åt? Och hjälpas åt i väntan?