Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Hoppas ni mår bättre än jag. Sjukskrivit mig hela veckan pga migrän. Har haft ont i huvudet sen jag började med sprayen!
Håller tummarna för att du ska må bättre snart och att det går bra för er!
Avbröt den 12 nov har fortfarande inte fått blödning ??? Förra gången fick jag blödning efter 7 dagar ! Har ringt till rmc och sköterskan ska att det lan ta upp till 3 veckor ! Men varför skriver de blödning 8-14 dagar då??? Någon som varit med om linkande ???hag kört långa protokollet med spray innan men fick erbjudande om spruta istället tog det faktiskt denna gång för jag hade också fruktansvärd huvudvärk ! Är också sjukskriven .
Avbröt den 12 nov har fortfarande inte fått blödning ??? Förra gången fick jag blödning efter 7 dagar ! Har ringt till rmc och sköterskan ska att det lan ta upp till 3 veckor ! Men varför skriver de blödning 8-14 dagar då??? Någon som varit med om linkande ???hag kört långa protokollet med spray innan men fick erbjudande om spruta istället tog det faktiskt denna gång för jag hade också fruktansvärd huvudvärk ! Är också sjukskriven .
Det är så tråkigt när det inte lyckas. Ett evigt kämpande och det finns liksom inget som kan ersätta eller fylla känslan av tomhet...
Jag har en fråga, kanske en dum en. Vi fick två blastocyster till frysen och när vi fick hem brevet så står det att kostnaden för återinföring av frysta/tinade embryon i nuläget är 12716 kr. Gäller detta, trots att vårt IVF-försök bekostas av landstinget?
Ni som tagit synarela, hur länge blödde ni på blödningen som man får efter start? Jag är inne på min tionde dag nu. Det vill liksom aldrig sluta!
Hej tjejer! Jag hoppas ni inte tar illa upp om jag hoppar in lite kort för en undring. Jag står nämligen bara i kö till ivf på rmc än så länge så har inte er erfarenhet. Jag tänkte bara höra hur länge ni fick vänta från första läkarbesöket till behandlingens start, blir det 3 månaders väntan till då? Det står nåt om vårdgarantin, men kickar den in först när man varit på första besöket? Ursäkta förvirringen och kapningen av er tråd. Kram!
Tack! Så som du skriver tänker jag också! Jag får undersöka vidare om det blir aktuellt (förhoppningsvis inte).
Hur mår du?