• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym

och?.. eller ja, om ni kommit överens om att det inte är ok så visst, jag frågar min då o då varför han inte gör det däremot :p inte sitta och titta porr kanske men 

• Anonym (onani-blä)
    Anonym skrev 2012-02-06 12:13:57 följande:
    You're doing it wrong.

Suck. alla tycker inte att en orgasm är så viktig eller skön eller intressant. Det är lika intressant som ett myggbett.
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 11:41:25 följande:
    Jag föredrar i alla fall att lyssna på musik, läsa en bok, gå barfota i gräset före att oa´nanera. Det verkar så taffligt och löjligt att suggerera fram något man vill uppleva i stället för att uppleva något vackert på riktigt. Lite enfaldigt och löjeväckande.
    lite enfaldigt och löjeveckande är man ju om man tycker om sex i stället för det som är vackert pa riktigt...
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:21:06 följande:
    Suck. alla tycker inte att en orgasm är så viktig eller skön eller intressant. Det är lika intressant som ett myggbett.
    Åh fan. Borde nog se till att bli myggbiten fler gånger, tills det funkar. Fram till nu har betten mest kliat och den största tillfredsställelsen funnits i att klia sönder dem.
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • jib

Haha vilken sjuk tråd. Lyncha alla män som runkar nu. Jag ska nog dumpa min brud för hon har ju onanerat oxå. Nu har hon gjort sitt!!

• Anonym (onani-blä)
    katze skrev 2012-02-06 12:21:17 följande:
    lite enfaldigt och löjeveckande är man ju om man tycker om sex i stället för det som är vackert pa riktigt...
    Att uppleva i verkligheten i stället för att fantisera om det. Jösses.
  • ElinJenniferMaria

Otrohet!? Det är ju hans egna kropp som han rör? 
    Whaat? 

• Furstinna

Jag måste fråga er som inte tycker att er partner ska få tillgång till sin egen kropp. Är detta något ni tog upp med dem innan ni blev tillsammans?

• Anonym (onani-blä)
    katze skrev 2012-02-06 12:21:17 följande:
    Jag måste tydligen skriva riktigt tydligt; det verkar enfaldigt att fantisera om att ha det skönt i stället för att uppleva sköna saker i verkligheten. Att sitta och låtsas ligga med någpon som inte är där/existerar är löjeväckande i mina ögon.
  • Heja Lule

Ha ha, oj, men du han får nog ett betydligt bättre liv utan dig! Finns det förresten kvar några nunnekloster i sverige nu för tiden? I så fall rekommenderas omg incheckning samt ett par dygn med tagelskjortan på för att sona att du kunnat leva ett liv med denna perversa själ.

Svar på tråden Den jäveln runkade!