• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:24:03 följande:
    Jag måste tydligen skriva riktigt tydligt; det verkar enfaldigt att fantisera om att ha det skönt i stället för att uppleva sköna saker i verkligheten. Att sitta och låtsas ligga med någpon som inte är där/existerar är löjeväckande i mina ögon.
    fast man latsas inte ha skönt man har skönt.
  • Anonym (onani-blä)
    katze skrev 2012-02-06 12:27:30 följande:
    fast man latsas inte ha skönt man har skönt.

För att man inbillar sig at man gör något man inte kan göra i verkligheten. Löjeväckande för mig. Jag föredrar att göra något där mina sinnen kan vara öppna och alerta och jag upplever något på riktigt, utan självsuggestion.
  • Flygfotogen
    ElinJenniferMaria skrev 2012-02-06 12:22:39 följande:
    Otrohet!? Det är ju hans egna kropp som han rör? 
    Whaat? 
    Man är otrogen mot sig själv om man är med en partner.
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:29:13 följande:
    För att man inbillar sig at man gör något man inte kan göra i verkligheten. Löjeväckande för mig. Jag föredrar att göra något där mina sinnen kan vara öppna och alerta och jag upplever något på riktigt, utan självsuggestion.
    Vadå inte kan? Jag kan både onanera och ha sex på riktigt, thankyouverymuch.
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • Tealhawk

Men har alla så otroligt tråkigt att såna här idiottrådar måste ploppa upp och hamna på toppen varje f-ing dag?

Till TS: Sök hjälp för din egen skull, du måste ha några seriösa psykiska problem om du överreagerar så förbannat mycket över att din sambo runkade när du kom hem.

• Smecker
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:16:50 följande:
    Allt är relativt. Är man tillvand med mycket sexualisering och lite avtrubbad så upplever man nog inte det så farligt. Du kanske till och med tycker det är lämpligt med smink och sexiga kläder på småflickor? Det har ju inget med sex att göra?

Varför ska inte mina åsikter vara värda lika mycket som dina? Det är ju inte som att jag vill leva med dig? 

Allt är relativt, ja. Är man Amish och kommer till stora stada så är allt farligt och elakt. Är man anorektiker ser man mat och fetknoppar överallt. Är man rabiat frikyrklig ser man Satan överallt. Sitter man i rullstol ser msn löparskor överallt. Är man asexuell ser man sex överallt och mår dåligt över det för att man aldrig kommer kunna leva upp till normen, aldrig vara som alla andra. Jag förstår att du är ledsen över det och känner dig utanför, och därför är dina åsikter värda ungefär lika mycket som handtrallan jag drog i morse.

Förresten svarade du inte på mitt inlägg där jag frågade om allt hade varit dandy om dina ex inte hade runkat utan bara haft sex med dig? Då hade du mått bra?
    When I get out of bed in the morning, the devil says, - Aw shit, he's up!
  • Anonym (onani-blä)
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-02-06 12:30:27 följande:
    Vadå inte kan? Jag kan både onanera och ha sex på riktigt, thankyouverymuch.

Jag tycker trots det att det är imbecillt att låtsas ha sex. Men varför bryr du dig, du tycker ju så synd om mig?
  • Anonym (onani-blä)
    Smecker skrev 2012-02-06 12:31:35 följande:

Allt är relativt, ja. Är man Amish och kommer till stora stada så är allt farligt och elakt. Är man anorektiker ser man mat och fetknoppar överallt. Är man rabiat frikyrklig ser man Satan överallt. Sitter man i rullstol ser msn löparskor överallt. Är man asexuell ser man sex överallt och mår dåligt över det för att man aldrig kommer kunna leva upp till normen, aldrig vara som alla andra. Jag förstår att du är ledsen över det och känner dig utanför, och därför är dina åsikter värda ungefär lika mycket som handtrallan jag drog i morse.

Förresten svarade du inte på mitt inlägg där jag frågade om allt hade varit dandy om dina ex inte hade runkat utan bara haft sex med dig? Då hade du mått bra?
    Jag vet inte om det hade varit Dandy då, eftersom det aldrig hänt. Jag är glad att slippa nu i alla fall.
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:29:13 följande:
    varför tror du att det handlar om att fantisera i hop nagot. jag tänker oftast inte pa nagot särskilt och sa gott som aldrig pa en särskild persson. det finns säkert dom som gör det men langt ifran alla. det handlar om att njuta av en sexuell uplevelese det är rent kropsligt som att klia sig där det kliar eller ta ett varmt bad inte sitter jag i badbaljan och drömmer om karibiskasjön likssom
Svar på tråden Den jäveln runkade!