• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Smecker
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 11:44:27 följande:
    Fler än du anar. Men spelar det dig någon roll? Att människor är asexuella verkar du inte stött på i din värld, så du kan låtsas att vi inte finns.

Jovisst, men arunkoella? Det är mer intressant. Jag håller mig, av outgrundlig anledning, borta från asexuella. Och arunkoella, bör tilläggas.
    When I get out of bed in the morning, the devil says, - Aw shit, he's up!
  • Anonym (onani-blä)
    Smecker skrev 2012-02-06 11:49:34 följande:

Jovisst, men arunkoella? Det är mer intressant. Jag håller mig, av outgrundlig anledning, borta från asexuella. Och arunkoella, bör tilläggas.

Är man asexuell så är onani inte intressant.
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 11:48:16 följande:
    Men din gräns för vad som är mycket eller besatt är inte samma som min.
    tja nu är det väll kanske inget som är sa pass relativt att man kan sätta egna grenser som betyder nagot helt annat.
    nagra senonymer till besatt
    Styrd, behärskad, helt upfylld ockuperad intagen gallen vanvettig tokig rabiat

det är lite som att hävda att snöflinga betyder lera för att du tycker att dom liknar varandra
  • Anonym (hmmmm)

Ok om han bara runkar och knappt vill ha sex med dig, men annars är det väl inget fel med att tillfredställa sig själv?

• Anonym (onani-blä)
    katze skrev 2012-02-06 11:54:22 följande:
    tja nu är det väll kanske inget som är sa pass relativt att man kan sätta egna grenser som betyder nagot helt annat.
    nagra senonymer till besatt
    Styrd, behärskad, helt upfylld ockuperad intagen gallen vanvettig tokig rabiat

det är lite som att hävda att snöflinga betyder lera för att du tycker att dom liknar varandra

Nej, men en person som inte kan låta bli att onanera en dag eller anser att han eller hon MÅSTE onanera varje dag för att må bra är besatt anser jag. Det styr din dag i sådana fall, du är helt uppfylld av din önskan och om du verkligen mår dåligt av att inte onanera är du nog inte helt frisk.
  • Smecker
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 11:51:13 följande:
    Är man asexuell så är onani inte intressant.

Är man asexuell så är inget som har med sex intressant. Är man arunkoell?© så är sex intressant, men inte onani. Du har alltså haft sex, och killar som runkat oavsett hur mycket sex ni haft?
    When I get out of bed in the morning, the devil says, - Aw shit, he's up!
  • Lavish

Vad då slänga ut? Kastrera så har du äntligen fått vad du vill ha.

• Anonym (onani-blä)
    Smecker skrev 2012-02-06 11:57:28 följande:

Är man asexuell så är inget som har med sex intressant. Är man arunkoell™© så är sex intressant, men inte onani. Du har alltså haft sex, och killar som runkat oavsett hur mycket sex ni haft?
    Ja, och vi har inte passat ihop. Jag har utgått ifrån att det är mig det är fel på. Jag är mer nöjd utan sex och utanonanerande man. Det är en befrielse att slippa.
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 11:57:09 följande:
    Nej, men en person som inte kan låta bli att onanera en dag eller anser att han eller hon MÅSTE onanera varje dag för att må bra är besatt anser jag. Det styr din dag i sådana fall, du är helt uppfylld av din önskan och om du verkligen mår dåligt av att inte onanera är du nog inte helt frisk.
    fast det är inte det du har sagt innan. du har sagt att alla som onanerar är besata av det i klartext i dina tidigare inlägg
Svar på tråden Den jäveln runkade!