• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 11:19:44 följande:
    Jämfört med mig är de besatta. Är det så jobbigt att jag tycker det är äckligt och frånstötande?
    nu läser du saker som jag inte skriver.

jag tycker väll mer att du later besatt av onaini. för dom flesta är det som att äta nagot gott till efterrätt inget som man är besatt av att man tycker att det kan vara trevligt nagon gang i bland. du tycks tycka och tänka väldigt mycke om och pa onani.
  • Anonym (onani-blä)
    katze skrev 2012-02-06 11:25:50 följande:
    nu läser du saker som jag inte skriver.

jag tycker väll mer att du later besatt av onaini. för dom flesta är det som att äta nagot gott till efterrätt inget som man är besatt av att man tycker att det kan vara trevligt nagon gang i bland. du tycks tycka och tänka väldigt mycke om och pa onani.
    Jag ahr haft tre långa förhållanden där alla män onanerade minst en gång om dagen, hur mycket sex vi än hade. Jag har inte det behovet och har funderat mycket på det, ja. Men inte mer än dig som tydligen behöver försvara dig.
  • Anonym (per)
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 09:13:01 följande:
    Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
    Oj. Det kan inte vara lätt att leva med dig. Alla har behov eller hur och om inte du ger han så måste han få ta tag i det själv.
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 11:29:31 följande:
    Jag ahr haft tre långa förhållanden där alla män onanerade minst en gång om dagen, hur mycket sex vi än hade. Jag har inte det behovet och har funderat mycket på det, ja. Men inte mer än dig som tydligen behöver försvara dig.
    ja da kan jag väll bara anta att det ligger hos dig jag själv har aldrig haft det problemet att nagon valt att onaera framför att ha sex med mig.
  • Kattdamen
    Josse112 skrev 2012-02-06 10:19:52 följande:
    Nej, självklart inte! Jag kapade mina tassar med hjälp av en häcksax ("tjopp" "tjopp") för många år sedan för att undvika sådana överträdelser.
    Jag tycker att du går rejält över gränsen på din presentation. Du skriver att du har en rödmålad mun som du slukar män med. Det låter väldigt sexuellt. Du borde allvarligt fundera på om du är otrogen.
    Mig får du älska hedniskt.
  • Denaerys

Nej men stackars dig, TS! Hela ert förtroendekapital måste ju vara förbrukat nu. Och dessutom är jag säker på att det inte var första gången han använde DITT vaselin som du köpt. Nej, fy fan! Lämna honom genast!
    Ni har inte barn ihop hoppas jag? Jag brukar absolut inte vara den som förespråkar detta, men i så fall MÅSTE du ringa soc, annars är du en dåååålig mamma. Man vet ju aldrig vilken vriden uppfattning era barn kan få om sexualitet om deras pappa tillfredsställer sig själv när inte deras mamma är i rummet.

• Smecker

Jag är lite nyfiken på hur ts kommer att förklara uppbrottet för sin omgivning..

"Jag slängde ut honom, han var OTROGEN!!"

"Stackare! Vad hände? Kom du på honom?"

"Aaa.. *snyft* Jag kom hem, och där satt han och RUNKADE!!"

"........................................ okej?"

When I get out of bed in the morning, the devil says, - Aw shit, he's up!
  • Denaerys
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-02-06 11:14:07 följande:
    Helvete. Min trollvarnare är trasig, hur ska man annars förklara att den inte gav utslag förrän nu? :(
    Kanske kan skylla på tidig morgon och för lite kaffe?
  • katze
    Denaerys skrev 2012-02-06 11:33:09 följande:
    Kanske kan skylla på tidig morgon och för lite kaffe?
    eller att det är sa manga som faktiskt tycker att det är helt ok att slänga ut den man säger sig älska för att han var otrogen med sig själv.
  • Anonym (onani-blä)
    katze skrev 2012-02-06 11:31:06 följande:
    ja da kan jag väll bara anta att det ligger hos dig jag själv har aldrig haft det problemet att nagon valt att onaera framför att ha sex med mig.

Ne, men så har det varit för mig. Jag antar att det är mig det är fel på och jag får skylla mig själv. Men jag äcklas utav det i alla fall. Det verkar som att det inte är "rätt" att äcklas? Att man MÅSTE älska onani och helst porr med.
Svar på tråden Den jäveln runkade!