• Smecker

Den jäveln runkade!

Jag är lite nyfiken på hur ts kommer att förklara uppbrottet för sin omgivning..

"Jag slängde ut honom, han var OTROGEN!!"

"Stackare! Vad hände? Kom du på honom?"

"Aaa.. *snyft* Jag kom hem, och där satt han och RUNKADE!!"

"........................................ okej?"

When I get out of bed in the morning, the devil says, - Aw shit, he's up!
  • Smecker
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 11:41:51 följande:
    Inte säkert alls, vi är ganska många som inte gillar detta.

Två-tre stycken?
  • Smecker

Vilken skillnad.. senast jag blev påkommen med att runka blev jag överfallen och nästan våldtagen (man kan iofs inte våldta någon som är villig). Andra blir tydligen utslängda? Undrar vilken sorts tjej man skall satsa (!) på..

• Smecker
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 11:44:27 följande:
    Fler än du anar. Men spelar det dig någon roll? Att människor är asexuella verkar du inte stött på i din värld, så du kan låtsas att vi inte finns.

Jovisst, men arunkoella? Det är mer intressant. Jag håller mig, av outgrundlig anledning, borta från asexuella. Och arunkoella, bör tilläggas.
  • Smecker
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 11:51:13 följande:
    Är man asexuell så är onani inte intressant.

Är man asexuell så är inget som har med sex intressant. Är man arunkoell?© så är sex intressant, men inte onani. Du har alltså haft sex, och killar som runkat oavsett hur mycket sex ni haft?
  • Smecker
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 11:59:28 följande:
    Ja, och vi har inte passat ihop. Jag har utgått ifrån att det är mig det är fel på. Jag är mer nöjd utan sex och utanonanerande man. Det är en befrielse att slippa.

Med andra ord låg inte problemet i att de runkade.
  • Smecker
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:02:33 följande:
    Jo, det äcklade sönder mig. Så för mig var det problemet-vi passade inte ihop eftersom deras vanor fick mig att må dåligt.

Så om de inte hade runkat, utan bara fortsatt ha sex med dig, så hade allt varit dandy och du hade mått bra?
  • Smecker
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:10:23 följande:
    Du tycker inte att omvärlden är sexualiserad?

Du tycker inte att man väljer vad man vill se? Jag tycker inte omvärlden är sexualiserad, jag mår inte dåligt av sex och det stör mig inte. Jag ser inte problemet, för det finns inget problem för mig. För dig däremot så är det ett problem, tro fan att du hittar farlig sex i varenda mörkt hörn då.
  • Smecker
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:16:50 följande:
    Allt är relativt. Är man tillvand med mycket sexualisering och lite avtrubbad så upplever man nog inte det så farligt. Du kanske till och med tycker det är lämpligt med smink och sexiga kläder på småflickor? Det har ju inget med sex att göra?

Varför ska inte mina åsikter vara värda lika mycket som dina? Det är ju inte som att jag vill leva med dig? 

Allt är relativt, ja. Är man Amish och kommer till stora stada så är allt farligt och elakt. Är man anorektiker ser man mat och fetknoppar överallt. Är man rabiat frikyrklig ser man Satan överallt. Sitter man i rullstol ser msn löparskor överallt. Är man asexuell ser man sex överallt och mår dåligt över det för att man aldrig kommer kunna leva upp till normen, aldrig vara som alla andra. Jag förstår att du är ledsen över det och känner dig utanför, och därför är dina åsikter värda ungefär lika mycket som handtrallan jag drog i morse.

Förresten svarade du inte på mitt inlägg där jag frågade om allt hade varit dandy om dina ex inte hade runkat utan bara haft sex med dig? Då hade du mått bra?
  • Smecker
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:24:03 följande:
    Jag måste tydligen skriva riktigt tydligt; det verkar enfaldigt att fantisera om att ha det skönt i stället för att uppleva sköna saker i verkligheten. Att sitta och låtsas ligga med någpon som inte är där/existerar är löjeväckande i mina ögon.

Så istället för att onanera så har du sex?
  • Smecker
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:38:33 följande:
    Jag har haft många, många partners och utfört diverse olika sexuella handlingar. Du själv? Eller har du mest fantiserat?

Jag har varit gift, klart som fan att jag inte har haft sex.
Svar på tråden Den jäveln runkade!