Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:16:50 följande:
Allt är relativt. Är man tillvand med mycket sexualisering och lite avtrubbad så upplever man nog inte det så farligt. Du kanske till och med tycker det är lämpligt med smink och sexiga kläder på småflickor? Det har ju inget med sex att göra?
Varför ska inte mina åsikter vara värda lika mycket som dina? Det är ju inte som att jag vill leva med dig?
Allt är relativt, ja. Är man Amish och kommer till stora stada så är allt farligt och elakt. Är man anorektiker ser man mat och fetknoppar överallt. Är man rabiat frikyrklig ser man Satan överallt. Sitter man i rullstol ser msn löparskor överallt. Är man asexuell ser man sex överallt och mår dåligt över det för att man aldrig kommer kunna leva upp till normen, aldrig vara som alla andra. Jag förstår att du är ledsen över det och känner dig utanför, och därför är dina åsikter värda ungefär lika mycket som handtrallan jag drog i morse.
Förresten svarade du inte på mitt inlägg där jag frågade om allt hade varit dandy om dina ex inte hade runkat utan bara haft sex med dig? Då hade du mått bra?