• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (onani-blä)
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-02-06 12:07:24 följande:
    Du sa nyss att "deras vanor fick dig att må dåligt"? Hur ska du ha det?

Jag gjorde bara skillnad på mig själv och att andra gör. Ni får onanera er tills det blöder, jag bryr mig inte. Men jag kan inte vara ihop med någon av er.
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:07:39 följande:
    Att vara så olika och se andra människor så totalt annorlunda gör mig ledsen. Att man inte kan släppa sex en enda stund, allt ska sexualiseras. Det är äckligt och enerverande.
    Om jag är problemet? Ja, det antar jag eftersom det är så FULT att ogilla onani. Kan du säga mig nåt nytt? 
    Så att man har överseende med eller till och med kan uppskatta the occasional handtralla gör alltså att man "inte kan släppa sex en enda stund" och att "allt ska sexualiseras".

Din värld är verkligen svartvit. Beklagar detta.
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • Anonym (onani-blä)
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-02-06 12:09:21 följande:
    Så att man har överseende med eller till och med kan uppskatta the occasional handtralla gör alltså att man "inte kan släppa sex en enda stund" och att "allt ska sexualiseras".

Du tycker inte att omvärlden är sexualiserad?
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:06:04 följande:
    så man kan inte få överdriva för poängens skull? Jag tycker de t förekommer rätt rikligt i tråden.
    jo vist men inte om man sedan sitter och försvarar det när nagon fragar vad man menar med det. da är det oftast sa att folk tror att man har en skruv lös. om man tex använder sig av en överdrift (han onanerade säkert tusen ganger per dag) och far en motfrga (i stil med är du säker pa att det var tusen ganger) och fortsätter hävda att sa var fallet tror folk att man menar just det. ett tips till dig är i sa fall att bara säge nej jag menar inte att han var bessat utan att ni onanerar mycke i jämförelse med mig som inte gör det alls.
  • Anonym (onani-blä)
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-02-06 12:09:21 följande:

Men eftersom jag inte bryr mig om din handtralla så varför ska du ifrågasätta det jag gör och inte gör? Jag vill bara göra er medvetna om att det inte är självklart att alla uppskattar onani.
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:10:23 följande:
    Du tycker inte att omvärlden är sexualiserad?
    Visst. Sex säljer, så är det ju. Men det har för mig ingenting med onani att göra.
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • Anonym (onani-blä)
    katze skrev 2012-02-06 12:10:44 följande:
    jo vist men inte om man sedan sitter och försvarar det när nagon fragar vad man menar med det. da är det oftast sa att folk tror att man har en skruv lös. om man tex använder sig av en överdrift (han onanerade säkert tusen ganger per dag) och far en motfrga (i stil med är du säker pa att det var tusen ganger) och fortsätter hävda att sa var fallet tror folk att man menar just det. ett tips till dig är i sa fall att bara säge nej jag menar inte att han var bessat utan att ni onanerar mycke i jämförelse med mig som inte gör det alls.

Jag anser att det är överdrivet och lutar mot missbruk om man inte säger sig kunna avstå en enda dag. Är det klart och tydligt nog för dig?
  • Anonym (onani-blä)
    katze skrev 2012-02-06 12:10:44 följande:

Sen skulle en eller annan interpunktion göra ditt inlägg mer läsbart. Ett litet tips, bara.
Svar på tråden Den jäveln runkade!