• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (onani-blä)
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-02-06 12:41:08 följande:
    I så fall förundrar det mig att du är så pass erfaren och ändå pratar om sex och onani som om du vore en nervös oskuld.
    Ok, så man kan inte ogilla sex baserat på stor erfarenhet? Tre långa förhållanden skrev jag om tidigt, och utöver det många kortare. Jag har försökt gilla sex, men det är verkligen inget jag gillar.
  • Anonym (onani-blä)
    Denaerys skrev 2012-02-06 12:43:13 följande:
    Alltså, ursäkta mig, men om du tycker att du får ut mer njutning av att dricka en kaffe än att pippa så gör du nog rätt i låta bli det senare...

Vilket jag gör, eller hur. Som sagt, vi är ganska många som inte gillar sex, men man kan inte prata om det. Det är så FULT att inte gilla sex.
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:39:29 följande:
    Men varför ska man grunda allt på DIN subjektiva verklighet när men inte ska göra så i mitt fall?
    nej absolut inte men efter som du skriver till mig att det är därför det finns porr när jag just förklarta att jag inte fantiserar om andra är ungefär som att hävda att jag ljuger och det är därför jag undrar vad porr har med mig att göra.
  • Anonym
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:43:14 följande:
    Ok, så man kan inte ogilla sex baserat på stor erfarenhet? Tre långa förhållanden skrev jag om tidigt, och utöver det många kortare. Jag har försökt gilla sex, men det är verkligen inget jag gillar.
    Så ingen annan får gilla det heller då? (och absolut inte onanera)
  • Pimey
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:43:14 följande:
    Nä men bra för dig att du inte gillar sex men låt då andra göra det eller hur? istället för att ha föredrag om hur dåligt sex är!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-02-06 12:40:56 följande:
    Här kom "beviset", det är en trolltråd.

Men väldigt pinsamt att så många har hakat på och tagit TS i försvar... Lite skrämmande faktiskt att det finns så många som faktiskt har en extrem och totalt verklighetsfrånvänd syn på onani.
    Exakt!
  • Brunettjejen

Haha OMG! Jag skulle bli svinkåt och hjälpa till.. Som om du aldrig onanerat själv? Haha patetiskt!

• Denaerys
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:44:12 följande:
    Vilket jag gör, eller hur. Som sagt, vi är ganska många som inte gillar sex, men man kan inte prata om det. Det är så FULT att inte gilla sex.
    Nej, det är inte ett dugg fult. Det är en rätt så vanlig grej faktiskt att folk väljer bort sex. Men då känns det lite onödigt att kommentera andras runkande om man själv inte är intresserad. Ungefär som om jag skulle dissa alla som håller på med sport för att jag själv inte är intresserad det allra minsta.
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:44:12 följande:
    det är helt ok att inte tycka om sex. men det betyder inte att andra inte gör det eller att dom borde göra saker som är vackra pa riktigt.
  • Anonym (dum i huvet)

Nä men vad i helvete är detta?? Ni kan ju inte mena allvar att ni slänger ut killen för att han runkade?! han kanske var kåt just den tiden, han kanske är mer kåt än tjejen och måste fixa det på något sätt?

Herregud vilket folk det finns.

Svar på tråden Den jäveln runkade!