• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:05:30 följande:
    Jag mår inte dåligt av onani, det är helt meningslöst bara. Som att sitta och skrapa på huden tills det svider, eller nåt. Totalt slöseri med tid.
    You're doing it wrong.
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:11:31 följande:
    Men eftersom jag inte bryr mig om din handtralla så varför ska du ifrågasätta det jag gör och inte gör? Jag vill bara göra er medvetna om att det inte är självklart att alla uppskattar onani.
    Inte min nej, men dina eventuella pojkvänners. Huruvida du väljer att onanera eller inte är givetvis din ensak, det är när du mår dåligt av att din partner gör det ibland som jag menar att dina problem visar sig. Du kanske förbjuder honom att äta mat som du själv inte gillar också? Samma sak.
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • Smecker
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:10:23 följande:
    Du tycker inte att omvärlden är sexualiserad?

Du tycker inte att man väljer vad man vill se? Jag tycker inte omvärlden är sexualiserad, jag mår inte dåligt av sex och det stör mig inte. Jag ser inte problemet, för det finns inget problem för mig. För dig däremot så är det ett problem, tro fan att du hittar farlig sex i varenda mörkt hörn då.
    When I get out of bed in the morning, the devil says, - Aw shit, he's up!
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:11:31 följande:
    Men eftersom jag inte bryr mig om din handtralla så varför ska du ifrågasätta det jag gör och inte gör? Jag vill bara göra er medvetna om att det inte är självklart att alla uppskattar onani.
    för att du gör felet att skriva om folk. du skriver saker som dom som onanerar kan inte upleva det verkligt vackra osv.  det samma skulle vara att skriva dom som inte onanerar är förtorkade gamla nuckor som inte kan släppa loss för att dom sitter inne pa en mentalsperr och bara inte vet vad som är bra för dom. jag gissar att när du läser nagot liknade känner du dig träffad efter som det ju faktiskt skrivs sa generelt att det maste handla även om dig. självklart vill du da tala om att det för dig inte är sa.
  • Anonym (onani-blä)
    Smecker skrev 2012-02-06 12:14:14 följande:

Du tycker inte att man väljer vad man vill se? Jag tycker inte omvärlden är sexualiserad, jag mår inte dåligt av sex och det stör mig inte. Jag ser inte problemet, för det finns inget problem för mig. För dig däremot så är det ett problem, tro fan att du hittar farlig sex i varenda mörkt hörn då.
    Allt är relativt. Är man tillvand med mycket sexualisering och lite avtrubbad så upplever man nog inte det så farligt. Du kanske till och med tycker det är lämpligt med smink och sexiga kläder på småflickor? Det har ju inget med sex att göra?

Varför ska inte mina åsikter vara värda lika mycket som dina? Det är ju inte som att jag vill leva med dig? 
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:13:06 följande:
    Sen skulle en eller annan interpunktion göra ditt inlägg mer läsbart. Ett litet tips, bara.
    det tror jag säkert. jag vet bara inte vart jag skulle sätta dom.
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:12:29 följande:
    Jag anser att det är överdrivet och lutar mot missbruk om man inte säger sig kunna avstå en enda dag. Är det klart och tydligt nog för dig?
    jag har förstatt det men som sagt det är inte det du har sagt i inläggen innan.
  • Anonym (onani-blä)
    katze skrev 2012-02-06 12:16:07 följande:
    för att du gör felet att skriva om folk. du skriver saker som dom som onanerar kan inte upleva det verkligt vackra osv.  det samma skulle vara att skriva dom som inte onanerar är förtorkade gamla nuckor som inte kan släppa loss för att dom sitter inne pa en mentalsperr och bara inte vet vad som är bra för dom. jag gissar att när du läser nagot liknade känner du dig träffad efter som det ju faktiskt skrivs sa generelt att det maste handla även om dig. självklart vill du da tala om att det för dig inte är sa.
    Du tycker att folk i denna tråd menar att jag är något annat än en torr nucka? Ja, jag tycker det är trist att allt ska leda till sex. Var skrev jag om det verkligt vackra? Visa mig! Jag skrev att man kan njuta av skönhet utan sex. 

• Anonym (onani-blä)
    katze skrev 2012-02-06 12:18:41 följande:
    jag har förstatt det men som sagt det är inte det du har sagt i inläggen innan.

Då läser du dåligt.
Svar på tråden Den jäveln runkade!