• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Smecker
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 11:59:28 följande:
    Ja, och vi har inte passat ihop. Jag har utgått ifrån att det är mig det är fel på. Jag är mer nöjd utan sex och utanonanerande man. Det är en befrielse att slippa.

Med andra ord låg inte problemet i att de runkade.
    When I get out of bed in the morning, the devil says, - Aw shit, he's up!
  • Anonym (onani-blä)
    Smecker skrev 2012-02-06 12:01:01 följande:

Med andra ord låg inte problemet i att de runkade.
    Jo, det äcklade sönder mig. Så för mig var det problemet-vi passade inte ihop eftersom deras vanor fick mig att må dåligt.
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 11:57:09 följande:
    Nej, men en person som inte kan låta bli att onanera en dag eller anser att han eller hon MÅSTE onanera varje dag för att må bra är besatt anser jag. Det styr din dag i sådana fall, du är helt uppfylld av din önskan och om du verkligen mår dåligt av att inte onanera är du nog inte helt frisk.
    Det är klart att det, liksom andra beteenden, kan övergå i besatthet vilket givetvis inte är sunt någonstans.

Däremot kan jag inte se hur man skulle vara mer "frisk" av att må dåligt av onani än av att må dåligt av att inte onanera.
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:02:33 följande:
    Jo, det äcklade sönder mig. Så för mig var det problemet-vi passade inte ihop eftersom deras vanor fick mig att må dåligt.
    Houston, you are the problem.
  • Smecker
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:02:33 följande:

Så om de inte hade runkat, utan bara fortsatt ha sex med dig, så hade allt varit dandy och du hade mått bra?
    When I get out of bed in the morning, the devil says, - Aw shit, he's up!
  • Anonym (onani-blä)
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-02-06 12:04:07 följande:
    Det är klart att det, liksom andra beteenden, kan övergå i besatthet vilket givetvis inte är sunt någonstans.

Däremot kan jag inte se hur man skulle vara mer "frisk" av att må dåligt av onani än av att må dåligt av att inte onanera.

Jag mår inte dåligt av onani, det är helt meningslöst bara. Som att sitta och skrapa på huden tills det svider, eller nåt. Totalt slöseri med tid.
  • Anonym (onani-blä)
    katze skrev 2012-02-06 12:00:55 följande:
    fast det är inte det du har sagt innan. du har sagt att alla som onanerar är besata av det i klartext i dina tidigare inlägg

så man kan inte få överdriva för poängens skull? Jag tycker de t förekommer rätt rikligt i tråden.
  • JoWiAn

Ojoj.... Man slutar aldrig att förvånas!

William 2005-03-03 ~ lillebror i magen BF 13/5 2012
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:05:30 följande:
    Jag mår inte dåligt av onani, det är helt meningslöst bara. Som att sitta och skrapa på huden tills det svider, eller nåt. Totalt slöseri med tid.
    Du sa nyss att "deras vanor fick dig att må dåligt"? Hur ska du ha det?
  • Anonym (onani-blä)
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-02-06 12:04:47 följande:
    Houston, you are the problem.
    Att vara så olika och se andra människor så totalt annorlunda gör mig ledsen. Att man inte kan släppa sex en enda stund, allt ska sexualiseras. Det är äckligt och enerverande.
    Om jag är problemet? Ja, det antar jag eftersom det är så FULT att ogilla onani. Kan du säga mig nåt nytt? 
Svar på tråden Den jäveln runkade!