• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Smecker
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:24:03 följande:
    Jag måste tydligen skriva riktigt tydligt; det verkar enfaldigt att fantisera om att ha det skönt i stället för att uppleva sköna saker i verkligheten. Att sitta och låtsas ligga med någpon som inte är där/existerar är löjeväckande i mina ögon.

Så istället för att onanera så har du sex?
    When I get out of bed in the morning, the devil says, - Aw shit, he's up!
  • Anonym (onani-blä)
    katze skrev 2012-02-06 12:32:54 följande:
    varför tror du att det handlar om att fantisera i hop nagot. jag tänker oftast inte pa nagot särskilt och sa gott som aldrig pa en särskild persson. det finns säkert dom som gör det men langt ifran alla. det handlar om att njuta av en sexuell uplevelese det är rent kropsligt som att klia sig där det kliar eller ta ett varmt bad inte sitter jag i badbaljan och drömmer om karibiskasjön likssom

Ok, det är DÄRFÖR porr existerar-för att man inte vill fantisera om någon annan?
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:31:51 följande:
    Jag tycker trots det att det är imbecillt att låtsas ha sex. Men varför bryr du dig, du tycker ju så synd om mig?
    Jag tycker inte synd om dig, däremot förundras jag över hur en människa kan vara så pryd som du verkar vara. Dessutom har du ingen aning om vad onani egentligen är - troligen har du testat själv en eller två gånger, inte riktigt kommit underfund med hur det funkar och därför förkastat det.

Och det må väl vara hänt. Att däremot projicera din egen på ren okunskap grundade bild av vad onani är och vad det har för syfte på andra känns väl magstarkt. Det är som att läsa de två första sidorna i en bok och sedan viga sitt liv åt att förklara för alla och envar hur kass boken är.
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • Anonym (onani-blä)
    Smecker skrev 2012-02-06 12:33:36 följande:

Så istället för att onanera så har du sex?
    Helst inte nu längre. Det är så mycket bråk om ingenting. Jag gör hellre något jag tycker är riktigt skönt.
  • Anonym (onani-blä)
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-02-06 12:34:59 följande:
    Jag tycker inte synd om dig, däremot förundras jag över hur en människa kan vara så pryd som du verkar vara. Dessutom har du ingen aning om vad onani egentligen är - troligen har du testat själv en eller två gånger, inte riktigt kommit underfund med hur det funkar och därför förkastat det.

Och det må väl vara hänt. Att däremot projicera din egen på ren okunskap grundade bild av vad onani är och vad det har för syfte på andra känns väl magstarkt. Det är som att läsa de två första sidorna i en bok och sedan viga sitt liv åt att förklara för alla och envar hur kass boken är.
    Du vet inte mycket om mig. Pryd är inte rätt ord, jag har provat det allra mesta inom sex. Jag har haft massor med orgasmer, men de betyder absolut ingenting mer än en nysning.
  • Xpando
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 11:12:02 följande:
    Han har även fisit i sängen men det var droppen när han runkade :(

Du kan inte mena allvar, varför skulle han inte få lätta på trycket?
    Gör inte du det själv ibland?
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:33:50 följande:
    Ok, det är DÄRFÖR porr existerar-för att man inte vill fantisera om någon annan?
    men hur kan du hävda att det har med mig att göra tt porr finns. jag använder sällan porr och aldrig i samband med onani. kan funka som förspel
Svar på tråden Den jäveln runkade!