• Kattdamen

Den jäveln runkade!

Josse112 skrev 2012-02-06 10:19:52 följande:
    Nej, självklart inte! Jag kapade mina tassar med hjälp av en häcksax ("tjopp" "tjopp") för många år sedan för att undvika sådana överträdelser.
    Jag tycker att du går rejält över gränsen på din presentation. Du skriver att du har en rödmålad mun som du slukar män med. Det låter väldigt sexuellt. Du borde allvarligt fundera på om du är otrogen.
    Mig får du älska hedniskt.
  • Kattdamen
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 14:53:10 följande:
    Tyvärr, det finns inga sådana händelser att skylla på. Sen behöver du inte tro att jag ansetts som urusel i sängen för att jag inte gillar sex tvärtom; jag vet exakt vad man kan göra och har gjort det också. Men jag tycker inte att det är roligt eller spännande eller värt besväret.
    Tro mig, du är urusel i sängen för någon som bryr sig. Troligen har du haft sex med män som är ganska omogna och ger blanka fan i dig egentligen.

Min man hade reagerat direkt om jag enbart hade haft sex med honom på rutin, och inte tyckt det varken var roligt, spännande eller värt besväret.
  • Kattdamen
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 15:43:08 följande:
    Men nu utgår du ifrån att jag var medveten om mina behov då. Jag har behövt 20 år på mig att förstå att jag inte gillar sex.
    Du brydde dig alltså tidigare? Annars var du lika urusel i sängen då.
  • Kattdamen
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-02-07 15:35:23 följande:
    Hur fan har man sex med en fågel? De flyger ju bara iväg, de jävlarna.

Du kan ju rollspela lite.
Svar på tråden Den jäveln runkade!