Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Borde väl bara gå vidare... men kan inte sluta "älta".
Vill bara veta vad som väntar. Jag är övertygad om att min kropp denna gång motarbetade mig. Dr D frågade i mailen just om detta med nattliga svettningar. Och under ruvardagarna 9-11 så svettades jag extremt. På dag 10 så frös jag på kvällen och kände halsont. (halsont som jag inte haft på typ 4-5 år). Mådde dåligt under hela ruvardag11. Sen på ruvardag 12 så var det som bortblåst..?? Sen ruvardag 14 på morgonen såg jag lite rosa o tog testet som visade tvärblankt.
Nu inväntar jag FBC:et idag. Ska maila alla mina FBC siffror under denna IVF till Dr D så ska han ge mig ett utlåtande.
Ni som tyvärr varit med ett tag och kört ett par vändor med immunbehandling... VAD gör Dr D inför nästa försök..?
Kör man på samma doser.. eller ökar man nåt..?
Ser man första behandlingen litegrann som med IVF..? Att man inte riktigt vet vilken dos man ska ligga på.. att första försöket är lite av en trial and error omgång..?
Vad händer om man trappar ner pred för snabbt..? Vill inte ta mer av dessa... känner att min kropp inte gillar dom. Blir alldeles uppe i varv av dem... minskat från 15 till 5 mg.
Va surt det är med bruna äckelspottings. Jag vet ju att mensen lurar om hörnet... kom igen kropp... öppna upp och släpp ut syndafloden...!! (usch är livrädd att det ska bli som sist.. då det blödde så jag blev yr o illamående).
Nån med "svar"..?