Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Snart lycklig: Åh vad jag känner för att skicka dig en mega bauta kram!!!
Kan känna besvikelsen genom skärmen över det där fåniga löjliga blanka gravtestet. Fanns det någon form av rättvisa i världen så skulle det dykt upp två fina streck!
Alla dessa tecken på graviditet ... är just nu där också. Detta analyserade tills man blir tokig. Vakennätter .. svettig... och så klämningen på brösten. "är det inte nån kant där?". "Är dom inte aaaaningen mer öma?".. Tänk om nån skulle se en på toa med allt analyserade..?! Hur man står där med papper efter papper o letar tecken efter blod. Hur man står och försöker utröna om ens underliv är mer lilaaktigt än förrut..? Minsta lilla finne i ansiktet eller blåmärke på magen måste analyseras!!
Blir så ledsen över att läsa om din deppighet. Du verkar så himla stark!! Men självfallet måste även den starke ha dåliga dagar ibland...
Säger som när man var barn . Spegel! Allt fint du har sagt till mig och andra här inne "studsar" tillbaks till dig..du har varit så gullig o hejat på oss andra. Stooor kram till dig tillbaks... du är en fin människa med ett stort hjärta.. kom ihåg det ! (fast jag inte känner dig mer än härifrån så känner man det när du skriver här).