Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Snartlycklig: Jag laddar ju också om för FET. Förhoppningsvis innan sommarstängningen.
Mitt uppladdning kommer bli att satsa mer på bra kost. Hoppa över skräpmat. Drick nåt glas vin... försöka röra på mig måttligt. Sen som Cathy skriver. Det där med vitaminerna är nog inte överviktigt. Vet att jag frågade Dr D om det i februari. Han sa då nåt om att vitaminerna står för 1 % av all medicinering.
Det här låter kanske superflummigt. Men jag tänker försöka tänka mig gravid. Att det är så att detta försök kommer leda till barn! Bara positiva tankar...!
Kommer ta pred, il, omega3, trombyl, östrogen, progestron samt folsyra. (stimulerat försök).
Nu har jag hittat lösningen till mina återkommande ögoneksem. Det är när jag slutar med omega 3... då blir det kli runt ögonen och lite fjälligt. Trodde nästan att jag inbillat mig att dessa har nån effekt. Men efter mitt misslyckade ET gav jag sjutton i alla sprutor o tabletter. Och genast kom rödheten o kliandet... och detta försök körde jag med endast folsyra o omega 3. Bortsett från kortisonet/blodförtunnande (inte D eller E vitamin eller extra B som jag tidigare trott varit "lösningen").