Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Usch vad tråkigt! Det såg så fint ut! Har blödningen fortsatt?
När man har haft så mycket bakslag så borde man få åka lite räkmacka.. men icke.
Tänker på dig!!!
Usch vad tråkigt! Det såg så fint ut! Har blödningen fortsatt?
När man har haft så mycket bakslag så borde man få åka lite räkmacka.. men icke.
Tänker på dig!!!
Förstår att du blir det. Det blir jag med. Blev sjukskriven i 2 v pga att jag inte klarar av att jobba.
Jag vet inte hur det går v 6+0 idag, men efter senaste hcg så är jag inte så hoppfull. Lämnade ett nytt igår som jag ännu inte har fått svar på.
Hoppar in i denna tråden igen efter 4 års uppehåll. Jag fick 9 MF på 5 år med min dåvarande sambo. Förhållandet kraschade tillslut av allt kämpande. Men vi åkte till Dr D och gjorde en utredning, immunförsvaret va för högt visade de sig. Jag tog il dropp, prednisolon, fragmin, progesteron fick MF ändå och sen separerade vi.
Nu har även jag och min nuvarande sambo fått MF, alltså är det jag som de är fel på för han har ett barn sedan tidigare. Trodde ju att de kunde varit kombon mellan mig och exet, men så va inte fallet. Jag har fått 10 MF, allt från v.14 till v.7 vad ska jag göra?? Jag orkar snart inte mer, de har gått 9 år sen jag va gravid första gången.
Finns det några nya mediciner sen jag hoppade av tråden? Finns det någon i Gbg som är villig att skriva ut il dropp och prednisolon?? Hur gör ni andra?
Hoppas ni kan hjälpa mig
Hej!
Imorse fick jag svar på mitt hcg som jag tog den 8 nov, 48 h efter det förra. Det hade nu gått upp till 8676 från 4772. Förstår ingenting. Kan det göra så?
Sitter här och är förvirrad.. Vågar man hopppas?
Har fortfarande inte så mycket symtom.. Ont i brösten, men varierar väldigt. Menssmärta igen sedan 2 dagar tillbaka (hade förra veckan men var borta ett par dagar). Sen är jag relativt trött och har ganska tråkiga humörsvägningar.
Ingen yrsel.. inget illamående...
Symtomen kan lika gärna vara PMS.... :P..
Hur går det för dig??
kram!!!!
Åååh vad skönt med HCG ökningen. Passa på att njuta lite nu också. Kramar
Fantastiska nyheter finee, grattis! Men otroligt oproffsigt av kliniken att meddela fel provsvar, ofattbart att det kan ske. Lycka till.
Finee- Så bedrövligt att de gav dig fel provsvar och det slutade med att du blev sjukskriven. Egentligen borde du anmäla dem för tjänstefel.
Hoppas att hcg ökar som det ska nu framöver !
Men himmel!! Fick du fel svar?! Det är ju jättepositivt och hoppfullt men helt galet att du behövt gå igenom ett missfallsbesked felaktigt Men grattis, hoppas så att det håller i nu!
Men herrgud! Det får inte hända! Vad var värdet egentligen på?
Men det är ett jätte fint hcg-värde. Vilken vecka/dag är du nu på?
Jag tror att det kan gå något långsammare när det kommer över ett visst värde. Har läst massor nu efter mitt värde i måndags. Har tyvärr inte blivit så mycket klokare.
Kändes som om Dr D gav upp lite efter mitt förra värde eftersom han först sa att jag skulle ta ett dropp men sen ändrade sig. Väntar på att han ska svara efter det här hcg:t.
Har han svarat dig idag?
Det låter bra att du ändå är sjukskriven trots att det ser bra ut. Man kan behöva vilan!! När har du ulj?
Av ren nyfikenhet, vilket ivf-klinik går du på? Eftersom du fick sätta in två blastocyster också. Min klinik har sagt strängt nej till det...
Skönt att du har en allmän gravidkänsla.. Tyvärr saknar jag den... Oron tar över.
Åh grattis till ökningen, så roligt! Men så trist och fruktansvärt dåligt med fel svar. Visst är det första gången med immunbehandling?
Nån som har något att säga om mina Chicagoprover?
cd3 76
Cd19 14,2
Cd56 10,6
Cd19+cells+Cd5 14,8
Tnf-a 33,2
Tnf- g 13,9
Tror du finee att implantationssnittet kan ha haft effekt och att det kan ha bidragit till att embryot fäste? Jag sitter och funderar på om jag borde testa något mera. Jag har bara två embryon kvar och är rädd för att mitt problem ligger hos slemhinnan eftersom mina embryon inte verkar fästa (endast mitt första embryo har tagit fast). Det är så himla svårt att bestämma var man ska satsa dom få pengar man har. Jag pendlar mellan hysto med implantationssnitt hos Penny före mina sista två FET eller spara pengarna till en ny plockning med samma rutin som jag kör nu. Om någon annan har tankar kring implantationssnitt så får ni gärna sprida dem här.
Så här ser det ut.