mumskastrull skrev 2017-11-01 13:21:53 följande:
Det ser ju ut som om din kropp är rätt lugn när man ser till proverna :).
Såg att han hade svarat dig nu. Han är lite seg ibland.
Han sa till mig att jag också skulle vänta till måndag med ett nytt hcg.. känns superlångt dit....
Är verkligen livrädd att det inte ska öka som det borde. Tycker inte att jag har så mycket symtom heller.... Önskar att jag hade blivit illamående! Sen känns det som om brösten ömmar lite mindre än igår, vilket gör mig så nervös!
Tog detta testet idag, vad tror ni? Tog kortet ca 7-8 min efter det var taget...
Ja, på proverna verkar ju kroppen rätt lugn. Jag är så orolig att det ska ändras snabbt bara. Tänk om kroppen börjar härja på typ imorgon, och att det sen blir för sent att stävja sen i början av nästa vecka..? Samtidigt litar jag på Dr D, och hade han trott att det var troligt hade han väl ordinerat FBC tidigare.
Jag förstår din oro gällande att det inte ska öka normalt till fullo!!! Jag sitter i precis samma båt just nu
Livrädd att det här ska ryckas ifrån mig och samtidigt tacksam att jag kommit såhär långt. Dina test är ju superstarka!! Ser perfekta ut
Jag har typ inte heller några symptom alls. Lite ömma bröst bara, men det kommer och går oxh är mest på natten och morgonen. Önskar jag kände mig mer gravid... Men det är väl så tidigt än. Har läst nånstans också (men vet inte om det stämmer) att kortison kan dämpa illamående? Någon som vet om det stämmer?