Yrla76 skrev 2017-11-08 23:22:35 följande:
Åh nej, vad tråkigt finee!! Känner så med dig, det ör ännu jobbigare när allt verkat gå bra
Ja, vi har inget vidare flow i våra hcg just nu i gruppen. Hoppas det snart kommer goda nyheter från någon. Nu behöver vi lite solsken. <3
Ja, det känns som ett oerhört tungt bakslag
Hur ska man orka vidare..? Det syntes ju heller inget konstigt (vad jag kunde se) i mina immunprover. Blir så ledsen. Efter måndagens prov med en sån fin höjning var jag så glad. Nu helt förkrossad.
melina77 skrev 2017-11-09 08:03:19 följande:
Så fruktansvärt ledsamt finee men jag hoppas ändå att det kan finnas en chans. Tänker bara högt nu för jag har ingen kunskap inom området men OM båda embryona hade tagit fast och ett av dem nu hade "släppt", kunde hCG "sjunka" tillfälligt för att sedan öka igen om det andra fortsätter växa? Det känns som ett långskott men det låter ju logiskt eller? Håller ändå tummarna för er. Jag nådde faktiskt över hCG-gränsen igår (13 dagar efter FET) men det var bara 5.6 så jag vet inte om det ens kan räknas. Hade förstås gett upp efter 3 negativa tidiga gravtest men min mens är sen så antar att det kanske ändå har tagit fast.. Oavsett hur det går är jag glad för att det verkar ha tagit fast för då har jag kommit ett steg närmare målet. Håller tummarna för er alla som kämpar.
Jag har också tänkt den tanken först. Men när jag googlar så verkar det som att hcg ska fortsätta stegras om detta händer. Att stegringen stannar av och blir långsammare än vanligt, men att den ändå stegrar. Hos mig har ju värdet gått ned
Håller tummarna för att ditt låga hcg stiger! Kram