• Binaaa

Vi som ska börja inseminera 2012

Hej! 

Vi är ett par som försökt få barn i 2 år. Efter en utredning på RMC i Malmö fick vi veta att min sambo har Azzospermi =inga spermier. De ville att han skulle sluta ta sin medicin och se om de kom tillbaka, men nu har vi väntat ett halvår till. Och varje dag är en enda lång väntan....

Har nu valt en donator och ska åka och bli inseminerade på Storkklinik i Danmark vid nästa äl.
    Finns det någon mer där ute som också ska insemineras så vore det kul att följas åt! Glad

• Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012
  • minaz

8 dagar efter ovitrellen och negativt gravtest, betyder att vi misslyckas igen! 
    Är så tröttsamt det här, hoppades ju att vi kunde få ett pluss nu när vi gjort vårt allra sista försök.

Ledsen och nere just nu....   

• Linnea1986

Idag var det testdag för mig. Fick ett svagt streck. Så ska testa imorn igen o är det starkare så betyder det att vi har lyckats på andra försöket

• Längtan 30
    Linnea1986 skrev 2012-10-25 08:36:33 följande:
    Idag var det testdag för mig. Fick ett svagt streck. Så ska testa imorn igen o är det starkare så betyder det att vi har lyckats på andra försöket
    Grattis, ett streck e ett streck = gravid..!! Jag testade oxå svagt på bim men när jag tog d digitala 1-2dgr senare så fanns d inga tvivel, fast orolig att d skulle gå åt pipsvängen dock. 
  • LiveYourDreams

Linnea: åh vad kul! Spännande! Jag har en liten ide tjejer.. Många av oss verkar bo inom rimlig distans från gbg.. Är det någon mer än jag som tycker det hade varit kul o ses? Vi har ju en del gemensamt.. ;)

• drömmaromsmått
    LiveYourDreams skrev 2012-10-25 10:49:53 följande:
    Linnea: åh vad kul! Spännande! Jag har en liten ide tjejer.. Många av oss verkar bo inom rimlig distans från gbg.. Är det någon mer än jag som tycker det hade varit kul o ses? Vi har ju en del gemensamt.. ;)
    Jag är ju nere lite titt som tätt och hälsar på familjen, tar gärna och hoppar på tåget till gbg då =)
  • Längtan 30
    LiveYourDreams skrev 2012-10-25 10:49:53 följande:
    Jag e på!!
  • LiveYourDreams

Skapar en separat "ses" tråd ikväll då :)

• Längtan 30
    LiveYourDreams skrev 2012-10-25 13:58:43 följande:
    Skapar en separat "ses" tråd ikväll då :)
    Strålande!
  • Bubbi

Hoppar in som ny i tråden! Jag ska precis påbörja insemination, Första försöket i november, i Danmark (bor här). Om det lyckas får jag den bästa födelsedagspresenten någonsin (fyller år i slutet av november, ungefär samtidigt som jag ska gravtesta). Jag ska göra det pga. av att min makes spermakvalitet är något nedsatt, vi har försökt länge själva. De har inte hittat något fel på mig, tvärtom säger de att allt ser toppen ut, så jag hoppas... Ska börja spruta mig själv ikväll med Puregon, dos 50. Lite nervös för det..

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012