Vi som väntar smått i September 2012
Men du har nog mkt värre figlissning än vad jag hade då så jag hoppas du får BRA hjälp. Jag blev dock inte så jätte seriöst bemött.. Men som tur var hjälpte de ju hur som..
Men du har nog mkt värre figlissning än vad jag hade då så jag hoppas du får BRA hjälp. Jag blev dock inte så jätte seriöst bemött.. Men som tur var hjälpte de ju hur som..
Vi fixade det i v 23 det var tidigast man fick göra det men det är olika från kommun till kommun :)
nu går gubben på jobbet idag, han har inte jobbat sen maj ! åå känns läskigt, jag har tagit telefonnummer till typ alla hans kollegor samt hans chef och kontoret (eftersom de ofta jobbar på platser där de inte har någon täckning på telefonen) , så om han inte har täckning kan hans chef kontakta honom via intern radio..
Jag är nog bara onödigt nojjig, men idag är det ju 36+5 så det börjar ju närma sig med stormsteg och då vill jag gärna få tag i honom, även om det inte alls känns i kroppen att det är nära. Just nu känns det som om bebis trivs himla bra där inne och det får h*n göra någon vecka till :)
Jag tror också allt handlar om att tjäna pengar. Många kan nog komma på en hel del teorier och rätt och fel, för rätt summa betalning !
Själv ligger jag i soffan uttråkad men med en busunge i magen nu.. dock haft nu en ca 5 min mellan förvärkarna i typ en halvtimme. Inget regelbundet , inget smärtsamt men livmodern jobbar och det känns bra!:)
sen beror det ju på, mår jag jätte dåligt och vill att han kommer hem tidigare från jobbet (när förlossningen satt igång men om jag måste gå hemma en längre tid) då får vi nog anmäla från den dagen...beror på, jag ska försöka övertala honom att spara lite comp dagar eller kanske någon semesterdag som han kan ta ut i samband med det :)
Sitter på tradera och kollar på vinterkläder till bebis. Är overall nått man behöver om man är ute mycket med vagnen på vintern och när börjar man isåfall med vinteroverall? Jag har några tunna höstoveraller hur länge räcker det med tunn overall och filt? Åkpåse kanske är bättre?
Vad rörigt det blir, hoppas nån fattar vad jag menar och kan berätta hur jag ska klä på henne. Jag vet 0 om bebisar och kläder När det gäller att kombinera dom iaf ^^
precis jätte bra tips ida och jepapuli :) sen har ju min vagn som en egen åkpåse med de lock man spänner fast i liggdelen. så även den håller ju mkt värme, det lär inte bli storm i vagnen iallafall :)
Jag är upp på natten och blandar saft.. Fattar inte var de kommer ifrån hahA