Vi som väntar smått i September 2012
undra vad som räknas som morgon urin för mig eftersom jag kissar ungefär 22.00, 23.00, 00.00, 02.00, 04.00, 05.30, 06.30, 08.00 :P
undra vad som räknas som morgon urin för mig eftersom jag kissar ungefär 22.00, 23.00, 00.00, 02.00, 04.00, 05.30, 06.30, 08.00 :P
leia: det beror också på vad du hade vid inskrivningen och vad som är "normalt" för dig, de kan vara ganska individuellt de där vad jag har förstått, men om du får högre än vad "ditt" värde är så kanske de inte är högt för en annan, :)
Jag fick tid imorgon direkt på morgonen till BM, hon skulle kolla uvi och sådär och tyckte inte att det var så bra att jag kissar så pass mkt som jag gör..
jag har inte ens någon aning om vad jag har för blodtryck :) Men vad skönt det känns att få komma till BM redan imorgon och jag tror hon kommer kolla upp mig ganska ordentligt då :) Nu har jag en bökig liten i magen som spjänar så jag sitter med förisar här i soffan... måste åka ner och luncha med gubben, annars svälter han ju !
Tycker de är så otroligt jobbigt att köra bil bara när förvärkarna sätter igång, känns ju som en trafikfara nästan haha , än så länge har jag klarat mig från att behöva stanna mitt på vägen
Hinnsvepning ? Sätter det igång förlossningen?:)
Vi har ju ananas i typ allt och äter habanero stark mat varje dag, lingonsylt i gröten varje morgon.. Nej så inget sånt kommer nog funka för mig :D
Vilket under sofie!!! Hur underbart söt och fin som helst, känns overkligt att en så liten ligger och knuffas i min mage jösses !!
Blivande mamma: jag har haft förvärkar nu i 3 v, går in i v 37 imorgon
Nicu: hon säger att det är för att hon tror den ligger på tvären, helt ärligt vet jag inte.. Tycker det låter så sjukt för alla säger att man ändå mäter, sen vill jag inte säga det till henne som om jag vet bättre du vet :/ Huvudet var ju i bäckenet men Ruck bart och ändå skickas jag till fl för kontroll.. Hon hittade inte huvudet men på fl var jag 1 minut och de var bombsäkra på att huvudet var på plats!
Ja ska tillbaka 20 aug till bm men jag hoppas kanske bebben tittar ut innan så jag slipper!
Ja, känns verkligen helskumt! För när hon var på semester så mätte hennes "vikarie" även om det då låg på tvär .
Nu ser hon ju iaf vad de skrev från fl i min journal att huvudet är ner, kanske bebben inte ligger djupt ner men nere är den iaf ! Det var tom en bm och en läkare som kände idag och det var ingen tvekan!
Men men vi får se annars får jag höra med henne vid nästa besök.
Men pappan/ mannen min tycker det känns som att det jämt ska va nå galet, liksom alltid något uppstressande, han blir jätte uppstressad av detta och även jag me, när jag väl hade släppt ks och vänd försök så hann vi stressa upp oss på de idag igen. Det är som att hon redan bestämt sig för att jag åker på ett ks pga detta ..
Jag hoppas min bebis blir nästa men de kommer nog inte hända, brås bebben på sin far så behagar han inte att komma ut i tid, 3 veckor gick svärmor över tiden med honom och då fick de tvinga ut han !
Jag kom dock bara ngn dag sent :)