Vi som väntar smått i September 2012
Om värkarna sätter igång eller om de fortsätter och gör ont altså
Om värkarna sätter igång eller om de fortsätter och gör ont altså
Grattis förstis!!!
Tjejer, hur ofta tar de urinprov på er ? Jag är så fundersam då jag inte lämnat kissprov på över 4 veckor .. känns ju rätt så viktigt nu den sista tiden? Det känns som om de riktade in sig så otroligt mycket på mina blodprover att mycket annat har kommit i skymundan..
Jag väntar iallafall nu att BM skall ringa upp så jag kanske kan få komma in och lämna kissprov, är lite orolig över uvi då jag kissar onormalt mycket senaste dagarna, visst att bebis trycker på, men från kl 21 igårkväll till 09 idag har jag kissat 9 gånger, inga småskvättar och jag har inte heller druckit allt för mycket.. har hållt på såhär hela helgen..
måste även höra varför det kommer blod i råmjölken och vad de beror på när jag ser så jäkla suddigt nu helt plötsligt. hoppas hon har något vettigt svar :)
och än en gång GRATTIS förstis, helt otroligt och underbart hoppas ni får ha lillen hos er !! :)
eller jag menar att ett bra blodtryck visar ju inte allting, de visar ju såklart att blodtrycket är bra :D
jaa.. det verkar ju vara så, nå de senaste gångerna har ju varit lite konstiga för mig
först så tog hon ju blodprov som visade skit dåligt järn och tog blodtryck som var förhöjt.
andra gången så snackade vi bara, tog inga blodprov, tog inga prover alls, bara blodtrycket som var "lite högre men ok" inga prover.
så det kanske är så att de inte är så noga då
www.1177.se/Fakta-och-rad/Undersokningar/Prover-och-kontroller-pa-MVC/
enligt 1177 så kollar de urinprov och blodtryck tätare om man har protein i urinet
och högt blodtryck så de kanske är därför då de inte kollar det varje gång