Vi som väntar smått i September 2012
Fik
Fik
Ida: ja det kan jag tänka mig fick så ont i boobsen när jag såg en nyfödd , men bastade i förrgår då var det niagarafall ,, säkert pytte lite men mkt för mig som aldrig varit med om detta förr!:)
Jag kan skicka ner er lite blod palt ;);) !! Mkt mkt järnrikt, äter det rätt så ofta nu för tiden hehe
vet inte om det är en dum fråga detta eller inte .... men , som sagt så har ju brösten börjat läcka.. och jag kan tyvärr inte ha min vindjacka längre..( och tänkte inte köpa mig en ny heller..) så jag försöker klä på mig rätt så ordentligt när jag går ut (det är ju fortfarande kring 0 grader hos oss.. nyss var det fruset vatten på backen så gissar på minusgrader) jag FRYSER och jag fryser om brösten, eftersom jag inte kan stänga jackan !! och brösten värker när de blir kalla... men inte kan man väl få sån .. vad heter det? stockning redan? vet att många bekanta fått det när de ammat och blivit kallt om brösten, men inte nu va ? när bara rå mjölken sprutar??
the family: ja jag får ta och göra det ! för det är inte skönt att ha ont, kan ju hända att de gör ont av andra anledningar, men det känns som om det är för att de blir kalla...
Det får bli tjockt med tröjor då! Tack för svaren :) de är så jobbig tid bara då vinterjacka är för varmt och sommarjacka för kallt,,
Ja vadd får det bli!! Jag känner också en bubblig bebis nu efter 9 . Det gillar mamma:)
Jag får gott och väl välkomna den andra bristningen.. en i naveln och en på kärlekshandtaget ;D nu är det verkligen tur att ha en man som påpekar hur vacker man är i hans ögon.. !