• Edds

Vi som väntar smått i September 2012

jag är också skit taggad till att börja träna. längtar redan tills jag och hunden skall ut med skidorna nästa vinter och tills jag kan gå på lååånga promenader med vagnen och häcka på gymmet :)

Det enda jag nojjar över vikten är att det är som en chock för min kropp och jag har fått såna ryggproblem av det :( men annars tycker jag det bara är bra att kroppen gör precis som den behöver för att mitt barn skall må bra ! :)

• Edds

Försöker räkna sparkarna.. Är nog uppe i 25 st på rak nu de senaste 10 minuterna.. Kvällspigg som sagt!!

• Edds

Klart jävla arsle är jag !! åååå ..... :( var aldeles just ut med hunden.. och jag VET att det är halt ute (skall förövrigt slå den polis som kommer och ger mig böter för att jag fortfarande kör med vinterdäck)

så halkade jag !! :( och slog i huvudet riiktigt hårt, tinningen och käken och sidan av knät, jag hängde som inte riktigt med vad som hände.. kopplet flög och hunden sprang iväg.. ja det låter komiskt men nu kan jag inte sluta oroa mig att bebisen kanske skadats? Den skickade en kick åt mig men ändå ... Det var en riktig smäll...

och ryggen såklart, lär ju inte må såbra utav detta.... sitter just nu bara och väntar på att jag har fått hjärnskakning och ska börja må illa snart.. eller så rädd att jag börjar blöda stora floder ...

snälla ge mig någon ett lugnande ord ...

• Edds

tack<3 jag hoppas verkligen inte det är någon fara.. men jag tror att jag skall ringa min BM och höra för säkerhets skull så hon också kan lugna mig... tårarna bara sprutade där mitt på gatan inte för att det gjorde något ont men jag blev så rädd.. fyfan

• Edds

halv 11 skulle BM ringa upp åt mig ... blää
    altså jag är tokig jag vet men jag tänker typ att moderkakan kan lossna eller något när man stöter till sådär .. :(

• Edds

jaa som tur är fick jag ju ingen sammandragning alls eller något.. kanske var mer skallen som tog skada.. mår iallafall inte illa.. men det smakar blod i munnen har säkert bitit mig ... ligger och vilar i sängen tills bm ringer åtminstone och dricker vatten !

Igår gick jag föressten in i v. 22 då är bebis inte ett foster längre (juridiskt) utan ett Barn :) Nog för att bebben i magen har varit ett barn för mig sen första plusset ! :)

• Edds

thefamily: jaaaha äre fulla 22 v :) jag är 21+1 då äre en vecka kvar heheh ;)

• Edds

gud vad man känner sig besvärlig ! BM tyckte absolut att jag skulle ringa förlossningen (det ordet SKRÄMMER mig ju) så att de kan kolla så allt är bra och så jag lugnar mina nerver för hon sa att annars kommer jag gå och oroa mig för länge att det blir påfrestande...

jag sa att jag är ju så tidigt att jag får väl inte komma dit och är jag inte besvärlig och då tyckte hon verkligen att jag inte ska känna så... sen när jag ringde dit så tyckte väl mer hon där att jaa, ja du får väl komma in så får vi väl se vad vi skall göra med dig, kanske lyssna och se så att allt är bra vi får väl se....

haha, äh jag bryr mig inte, bara jag är lugn så får dom fan sköta sitt jobb !

• Edds

Sådär nu är jag hemkommen och som vi trodde ingen fara men de var så Goa när jag kom in och hon ville kolla ordentligt så jag fick se lilla bebisen på ul bild. Och moderkakan satt fint och bebis Lika livlig som vanligt , känns skönt att jag fick kollat annars hade jag funderat för mycket... Nu blir det broddar under skorna!! Och det är snart maj,, hemskt :)

• Edds

Jag kommer amma och hoppas jag kan utan problem:) igår rann det rå mjölk ur tuttarna :)

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012