• Edds

Vi som väntar smått i September 2012

Fijalija: jag har fått ta Alvedon för höften och ryggen:( sen har jag fått blåtira vid tinningen haha huj! Vila idag hela dagen har jag :)

• Edds

efter min inventeringslista av bebiskläder så visade jag den för min sambo därpå han kläcker ur sig:

- men gumman... 2 par byxor, 3 par sparkbyxor, 2 par strumpbyxor... det är ju 7  par byxor !! så stor skillnad kan det ju inte vara ! hahah

joo... nu vet jag exakt vad jag skall gå och stor shoppa, känns som om det är bäst att handla nu medans "varmare" kläder finns.. för till sommaren så kommer det mest finnas sommarkläder och det har vi inte så stor nytta av till hösten !

• Edds

eller är det bara ngt jag intalar mig själv för att kunna handla massa bebis kläder NU med samvete ?;)

• Edds

Ni vet det här med råmjölk... Ska det verkligen rinna över brösten redan Och vara gulvit?? :o var tvungen att ha bomullsrondeller i bhn igår och brösten gjorde så ont! Ärr för att vi pratar Ammning eller är kroppen på G redan? Helt nytt för mig... :)

• Edds

Wolf: okej haha jo för det rann över brösten igår när jag skulle sova så det blev blött (!!) på kudden jag hade under mage/bröst tyckte det kom så mkt : D

• Edds

Snart lägger nog jag in ett videoklipp i bildtråden !! Jag och mannen såg bebisen sparka tre gånger innifrån magen idag. Syntes riktigt tydligt!!! Vad allt verkar hända snabbt nu! Hänger ju knappt med!!

• Edds

Jag vill inte heller ha ut den än... Vi har ett helt hus att bygga!!! Om ngn vecka sätter vi igång!! Men så jag längtar dessa 4 månader kommer gå fort! :)

• Edds

Idag vad skönt att allt var bra! Det är skönt när de tar emot en och lyssnar på en orolig gravid kvinna! Jag blev så glad när de hjälpte mig också!

Välkommen hkj:)

• Edds

Ida skrev jag till .. Inte van att skriva från telen

• Edds

Allt för dämpad oro sa hon till mig när jag var in:)

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012