FijaLija skrev 2012-04-30 14:53:46 följande:
Edds: åh håller tummarna att du blir minst lika nöjd med den nya som du var med den gamla!
ja det hoppas jag också !! Hoppas allt går bra med er familj och att det inte är allt för allvarligt <3 !!
MiaMy skrev 2012-04-30 15:45:09 följande:
Edds: Jag tror vi är exakt lika långt gångna. Jag går in i ny vecka på tisdagar och har BF 4.9.
Ibland när jag är ute och går så får jag ont nere i magen. Det känns som "håll" efter att man ätit, fast nere i magen, en bit under naveln. Ibland måste jag nästan stanna för att sedan orka gå vidare. Andra gånger kan jag gå promenader i terräng på 1½ timme utan något. Någon mer? Har funderat på vad det beror på... Undrar om det är så att urinblåsan eller tarmen trycker på eller nåt. Vet inte... Känns obehagligt när det är men det försvinner så fort jag är stilla. Babyn sparkar som vanligt.
jaaa same same här :) !! Jag får också sånt håll, har fått det i ca 10 veckor nu när jag går längre promenader... det kommer alltid när jag är och går och jag får stanna till.. känns precis som du säger som håll !. jag tror det är ligament töjning eller något sånt, det är bara till och stanna och vila ut det :)
kom bara att tänka på att 6e månaden.. altså.. hur sjukt är inte de, att vara i 6e månaden gravid.. heeelt otroligt !! :) hihi
Jag funderade lite över min maginfluensa attack jag fick igår, jag slapp kräket men det var som om tarmarna var aldeles ja jag vet inte vad.. Jag får ofta ofta ont i tarmarna och i magsäcken, helst när BHn trycker mellan magen och brösten.. Kan det ha att göra med att tarmarna flyttat på sig så mycket .. eller att alla mina inälvor har möblerat om rättare sagt... ??