naggym skrev 2012-05-13 08:01:35 följande:
Jag vet inte om du såg det men jag skrev ett liknande inlägg för någon dag sedan.. Känner precis som du :/ och är jättenojjig.. Har lyssnat med AS varje dag typ för att lugna mig.. Är i v 25 nu och ska till BM imorgon.. Ska höra med henne då..känner inte alls bebisen på samma sätt nu och inte lika mkt!
joo jag såg det !! jag har inte lyssnat på AS, för jag tycker det låter så dåligt nu när jag har barnmorskans att jämföra med.. men det har varit lite sprattel igårkväll och imorse och det är nog som ida säger att de är mer kontrollerade rörelser nu... som när pappa knackar på magen så knackar H*n tillbaka istället för en massa sprattel bara..
imorgon skall vi till mvc, ska dock bara på föräldragrupp så jag vet inte om de är något att ta upp där .. annars ska vi till BM nästa måndag först...
har börjat få sån molkänsla, inget tryck eller så men nere ovanför blygdbenet.. orkar inte analysera aldeles för mycket så jag ska nog höra mig för lite imorgon iallafall :) kan tänka mig att det kanske beror på att jag börjat motionera massor nu :D för annars känner jag mig ju väldigt bra !
Har varit och köpt lite smått till bebis idag, inge kläder eller sådär.. men sånt som bebisnagelsax och lite skötgrejer som en sån mjuk hårborste, temp.mätare och småkrams.. det är som att jag måste köpa nånting bara för att ! haha