-
det finns vida vackra maxi klänningar på asos.com så de bör man kunna ha trots att man har stormagen :) de finns under klänningar, sen finns det under maternity också :DEm skrev 2012-05-05 19:10:26 följande:Kaki: Phu!! Fy va läskigt att det händer så ofta! Och va bra att det inte var någon fara! FijaLija: jo, jag hade dem...de var väl bra, men mina tuttar mådde bättre av de i ull!! Var i hembygdsparken med mannen och sonen idag! Supermysigt tills jag inte kunde gå längre...sen har jag haft sammandragningar hela eftermiddagen....och varit soffbunden. Nästa gång ska jag lyssna mer på kroppen o sluta bär det börjar göra ont, inte när jag inte kan gå längre... Nån som hade tips på långklänningar?
-
Splink: tack för upplySningen!!! Jag hade annars varit den med spetstrosor på fl!! Och en pyjamas.. Smart !!!!!!!!! Haha vafan altså på ett ungefär hur många mamelucker skarn ha? ;)
-
Är magknipet sammandragningar? Jag brukar ha enormt magknip när jag suttit i skräddar ställning och bh tryckt mot magen ,, trodde de var magsäcken som kom i kläm
-
Ajaj välkommen ! Jag har just vägt in på 12 kg pluss och går snart in i v 24 .. Känner mig dock inte tung !!
Splink jag undrar också om de är blodtrycket jag är yrslig varje dag jätte jobbigt :( men blir de inte värre så väntar jag tills jag ska till bm i v 25!
Starstruck bebben lever alltid rövare när pappsen pratar med magen jag tror att mörka dova röster är lätt att uppfatta för bebben och så brukar han prata varje kväll och pussa godnatt och efter det har jag svårt att sova för att det lever om där inne.. Igår så mycket att jag blev illamående.. -
Våran bebis kommer se ut som en habanero när den kommer ut... Snacka om att mamma har cravs på het mat !!!!!
-
Å jag är så glad idag är tillbaka och gäst spelar på mitt gamla jobb! Önskar så jag får vara här i sommar :) !!
-
Frokenpilla: jag har livmodern som du beskriver och det där trycket, även sparkar rätt högt upp ska nästa v och mäta magen spännande !!:) nu ska vi på föäldrargrupp jippo :)
-
Hur mår alla morgonpigga morsor ?;) sj har jag ont i ryggen och bebis lever om i magen .. Vi var på föräldragrupp i veckan .. De var väl sådär,, jag tror nästa blir bättre!! Ngn annan som går föräldrar grupp ?
Jobb och stå i så jag blir inte lika aktiv här närmsta tiden nu har bygget av vårt blivande hem satt igång !!! :) -
Vi fick gå tidigare då ingen kommer hållas i sommar ,, men vi var ändå majoriteten skulle ha i aug och sept,,
Nu har jag föressten äntligen kommit igång med träningen så skönt med långa promenader och ett träningspass hemma varje dag.. Är helt slut i benen .. Tack foglossning för att du försvann !!!! -
Ja vi kommer prata om förlossningen nästa vecka och sen kommer BVC informera, sen har vi ett besök på förlossningen och sådär de känns mest väsentligt :) mannen var inte så imponerad men följer såklart med för min skull :) han har inget val för han måste också förbereda sig på en förlossning hur lite han än tror det !