• Edds

Vi som väntar smått i September 2012

fijalija: Jaaa, som de ovan säger, de är ert mirakel :) såg bilden, det var samma för oss, det syntes skit bra när vi var där, men bilderna vi fick var ju väldigt otydliga, inte mycket vi kan se vad det är egentligen.. inte på nån av de 4 bilderna ! :) men nu är det ju MINDRE än halva tiden kvar ändå tills vi får se det lilla livet IRL.. herre jies vad overkligt !

Jag drömde förresten inatt att jag födde... smärtfritt och snabbt som fan gick det !

I förrgår drömde jag dock att jag värpte ägg, 6 stycken, som ett äggpaket, fast äggen låg som i en påse istället. SKUMT !!!
  • Edds

Jhk88 din rul bild ser ut som min !! Haha bebisen ligger exakt likadant med ansikte och arm :)

• Edds

Fijalija ja du kan ju ana hur jag kände mig på morgonen... Rädd haha! Så tänkte jag att sjutton det är ju sex bebisar! Liksom inte: va fan ägg?! Hehe

• Edds

Ngn som har erfarenhet av en cresent classic? Vi har hittat en ny till kanon pris som vi tänkte köpa!! Passar oss och vårt användningsbehov perfekt .. På affären sa hon att tolvan kommer ut i maj med lite nya förbättringar! Då ska jag dit och provköra.. Men hör gärna ngn annan som haft den?

• Edds

05.30 väcker Lille plutt mig föressten, börjar mer och mer inse att denne bebis är kvällspigg OCH motto tokig :) v22 imorgon!! Veckorna springer bara iväg..

• Edds
    IdaVasterflo skrev 2012-04-24 12:03:27 följande:
    Jag har ingen egen erfarenhet av den vagnen, men min bästa vän har en och hon verkar då vara väldigt nöjd. Jag har ju gått med den lite också och den är hemskt smidig och lätt. Går även bra på lite sämre vägar. Lutar nog åt att jag köper en sådan också, för när jag var och kikade lite på vagnar så blev jag förvånad över hur stora och klumpiga alla vagnar var!
    Okej, ja det låter ju skit bra, jag har varit och rullat på den där vagnen i affären typ tre gånger nu ! sen kommer de som sagt den nya versionen som skall vara förbättrad med lite smågrejer, nu i maj. så jag är så sugen på den. och eftersom vi bor efter en gropig grusväg som jag kommer promenera efter mycket så behöver jag en vagn som klarar lite mer, de är kraftiga däck men den verkar ändå så lätt och smidig.. de få gånger man skall runt på stan så:) det får nog bli en sån ! fick just veta igår att svärmor och svärfar skall pröjsa halva nöjet så det känns bra !! :)
  • Edds
    naggym skrev 2012-04-24 11:23:11 följande:
    jag har aldrig fått en sammandragning fast jag promenerar och städar som ett tok ;) så jag har ingen aning om hur det känns.. Många här verkar ju ha fått det tidigt.. När är det vanligt att man börjar ha sammandragningar?
    och jag får små sammandragningar när jag är och promenerar ... gah jag vet inte, jag fick första i v 19.. sen har det varit lugnt kanske för att jag inte har ansträngt mig så mycket ! Men det kändes som om allt var mycket ömtåligare när jag hade ont i fogarna...

Jag har absolut INGEN värk i fogarna längre... förhoppningsvis håller det sig borta, men det var så otroligt hemskt där ett tag.. jag tror dock det beror på att jag har börjat ta det lugnare, jobbar bara max 3 dagar i veckan...

Någon fler som har det hääääärliga syndromet SENDRAG i vaden varje natt? *räcker upp en hand*
  • Edds

Välkommen Wolf! :) vatten ska jag testa dricker redan så mycket men får dricka mer ! Jag tar tillbaka att min värk i fogarna är borta.... Har lagt mig på vår halvt hårda kökssoffa och nu tar jag mig inte upp...får gott ligga här till sambon slutar verkar de som :) hehe

• Edds

Å vad typiskt Sophia!!! Hoppas det bara är en snabb släng av nå som går över! Själv hade jag kunnat döda för en bra rygg .... Tusen knivar har jag just nu. Morgonen är värst sen går det över!

• Edds

neLe du e inte ensam om de iaf! 10 kg plus på vågen här och det slutar inte heller.... Min kropp är så van med sina 58 kg att den känner sig väldig påfrestad just nu ....

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012